Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2024-09-13
Procurement Manager
Nr ref. 14/8/2024/KW/3054
Aplikuj
Wrocław, dolnośląskie
Zakupy, Logistyka
angielski
Praca hybrydowa
Data aktualizacji: 2024-09-13 Aplikuj
Goldman Recruitment
Procurement Manager
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, firmy z branży retail - poszukujemy Kandydata na stanowisko Procurement Managera. 


Procurement Manager

Procurement Manager

Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref. 14/8/2024/KW/3054

Obowiązki:
  • realizacja wszystkich zadań związanych z zakupami, w tym wstępna kwalifikacja, negocjacje z dostawcami, przygotowywanie umów oraz zarządzanie przetargami,
  • koordynacja procesów zakupowych w różnych kategoriach (główne wydatki w obszarach technicznych i infrastrukturalnych, łańcuch dostaw, usługi kluczowe, marketing i inne),
  • prowadzenie negocjacji i współpraca z dostawcami w celu maksymalizacji korzyści,
  • opracowywanie lokalnej strategii zakupowej - zarządzanie ogólnym kierunkiem, koordynacją i oceną zamówień w organizacji,
  • współpraca z przedstawicielami innych działów w celu określenia ich potrzeb w zakresie produktów i usług strategicznych,
  • ocena merytoryczna umów we współpracy z dedykowanymi kancelariami prawnymi,
  • współpraca i wsparcie zespołu europejskiego (strategiczne kategorie i projekty),
  • monitorowanie rynku, analiza trendów, zrozumienie kosztów i modeli kosztowych,
  • zarządzanie przyznanym budżetem,
  • raportowanie kluczowych wskaźników wydajności (KPI).
Wymagania:
  • minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w dużej firmie,
  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: prawo lub administracja,
  • biegła znajomość języka angielskiego,
  • znajomość technik negocjacyjnych,
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami lub strukturami macierzowymi,
  • umiejętność komunikacji i asertywność,
  • skoncentrowanie na realizacji celów,
  • prawo jazdy kategorii B,
  • wysoka kultura osobista,
  • profesjonalizm w budowaniu relacji z kontrahentami.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • niezbędne narzędzia do pracy - laptop, telefon oraz auto służbowe,
  • hybrydowy model pracy,
  • prywatna opieka, 
  • benefity pozapłacowe.