Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
PwC
Data aktualizacji: 2024-10-04
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT
Nr ref. PCIPPVPL570681WDEXTERNALPLPL
Warszawa, mazowieckie
IT, Konsulting
angielski
Praca hybrydowa
Data aktualizacji: 2024-10-04

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

PwC to sieć ponad 250 000 tysięcy pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.

Service Desk IT w PwC Polska tworzy 20 kreatywnych osób, na co dzień wspierających pracowników w korzystaniu z szeroko rozumianych zasobów informatycznych. Do naszych zadań należy m.in. rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym oraz dbanie o odpowiednią instalację i konfigurację sprzętów. Działamy F2F, na infolinii oraz za pomocą systemu ticketowego Service Now. Dodatkowo regularnie współpracujemy z regionalnymi i globalnymi zespołami IT.

Do naszego zespołu poszukujemy:

Specjalisty / Specjalistki  ds. Wsparcia IT

Twoja przyszła rola:

  • udzielanie pomocy pracownikom firmy w korzystaniu z zasobów informatycznych,
  • wsparcie użytkowników w korzystaniu z programów i sprzętu komputerowego,
  • rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym,
  • instalacja i konfiguracja komputerów dla pracowników firmy.

Aplikuj, jeśli:

  • masz min.1 rok doświadczenia w zespole IT Service Desk,
  • dobrze znasz system operacyjny Windows 11, oprogramowanie biurowe i narzędziowe (M365), a także budowę i działanie sprzętu komputerowego,
  • interesujesz się funkcjonowaniem sieci komputerowej, 
  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (min. B2). 

Mile widziane:

  • znasz Power BI,
  • studiujesz lub masz ukończoną szkołę wyższą, preferowane wykształcenie kierunkowe lub w trakcie studiów informatycznych.

Dołączając do nas zyskujesz: 

  • elastyczne warunki - stacjonarny model pracy, elastyczny początek dnia, sabbatical leave,
  • rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współ-/finansowana przez PwC oraz konwersacje z native speaker,
  • program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo-prawne,
  • możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu,
  • 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat,
  • dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin,
  • a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych do PwC.

Jak wygląda proces rekrutacji?

  • zaaplikuj, 
  • porozmawiaj telefonicznie z osobą z zespołu Rekrutacji, 
  • poznajmy się lepiej podczas rozmowy rekrutacyjnej! 

Prześlij swoją aplikację już dziś! W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z nami:
pl_ITrecruitment@pwc.com.

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., lub inna spółka z sieci PwC, do której kierowana jest aplikacja - lista spółek: https://www.pwc.pl/pl/o-nas/lista-spolek-pwc.html z siedzibą w Warszawie (00-633) przy ul. Polnej 11 (dalej jako: PwC lub administrator). Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji na oferowane stanowisko. Po wyrażeniu odrębnej zgody, dane osobowe będą przetwarzane również w celu udziału w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez PwC oraz wysyłania powiadomień o ofertach pracy w PwC i o wydarzeniach związanych z pracą, które organizowane są przez PwC lub z udziałem PwC (np. targi pracy). Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w Polityce Prywatności.