Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Interim Chief Accountant

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Pełny etat

angielski

Średnia firma

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, firmy globalnej dokonującej aktualnie integracji post M&A, poszukujemy osoby na stanowisko Interim Chief Accountant, która wesprze firmę w dostosowaniu procesów księgowo-finansowych na potrzeby grupowe. Rola na okres maksymalnie 6 miesięcy, obejmująca m.in. przejęcie ksiąg rachunkowych, wdrożenie systemu Workday, weryfikacje dokumentacji podatkowej. 


Interim Chief Accountant

Interim Chief Accountant

Miejsce pracy: Poznań
Nr ref. 98/1/2025/MR/11850/3581

Wymagania

  • wsparcie w procesie przejęcia ksiąg z biura rachunkowego,
  • udział we wdrożeniu systemu Workday w firmie,
  • kontrola poprawności importowanych dokumentów z systemu operacyjnego do Workday,
  • weryfikacja dokumentów pod kątem zgodności z przepisami VAT,
  • sporządzanie i składanie plików JPK_VAT oraz JPK_KR,
  • współpraca z zespołem księgowym oraz innymi działami w organizacji,
  • analiza i optymalizacja procesów księgowych,
  • udział w zamknięciach okresowych i sporządzaniu raportów finansowych,
  • wsparcie w przygotowywaniu deklaracji podatkowych oraz raportów dla audytorów,
  • zapewnienie zgodności księgowej z wewnętrznymi politykami oraz obowiązującymi przepisami prawa,
  • koordynacja działań związanych z fakturowaniem usług spedycyjnych,
  • identyfikacja i rozwiązywanie bieżących problemów księgowych.

Obowiązki

  • doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego lub Głównego Księgowego w projektach interim,
  • bardzo dobra znajomość przepisów VAT oraz zasad fakturowania usług spedycyjnych,
  • praktyczna znajomość sporządzania plików JPK_VAT oraz JPK_KR,
  • doświadczenie we wdrażaniu systemów księgowych, mile widziana znajomość Workday,
  • umiejętność analizy, kontroli danych księgowych, syntezowania i rozwiązywania problemów,
  • dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, systemu Workday,
  • zdolności organizacyjne i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku,
  • mile widziane doświadczenie w procesach integracji post M&A,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Oferujemy

  • możliwość pracy w międzynarodowym środowisku,
  • zatrudnienie w oparciu o kontrakt tymczasowy na okres maks. 6 miesięcy,
  • udział w strategicznych projektach księgowych i wdrożeniowych,
  • współpracę z doświadczonym zespołem finansowym,
  • elastyczny model pracy (3 dni biuro, 2 dni dom),
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia.