Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Kontroler Finansowy (Produkcja)

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Praca hybrydowa

angielski

Średnia firma

Dowolny

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy z sektora produkcyjno-handlowego z zagranicznym kapitałem, poszukujemy Kontrolera Finansowego. Główne obowiązki obejmują analizę danych finansowych na potrzeby zarządu, nadzór nad kosztami i wynikami oraz przygotowywanie raportów wspierających optymalizację procesów operacyjnych.


Kontroler Finansowy (Produkcja)

Kontroler Finansowy (Produkcja)

Miejsce pracy: Leszno
Nr ref. 99/2/2025/GS/11962/3667

Wymagania

  • uczestnictwo w procesie tworzenia budżetu, jego realizacji oraz analizie odchyleń,
  • nadzór nad kosztami produkcji i analizowanie kluczowych wskaźników efektywności operacyjnej,
  • analiza rentowności projektów, produktów i poszczególnych działów organizacji,
  • wyliczanie technicznego kosztu wytworzenia produktów,
  • sporządzanie cyklicznych raportów finansowych oraz prognoz dla zarządu, w oparciu o MSSF / UoR,
  • analizowanie i monitorowanie przepływów pieniężnych (cash flow),
  • doskonalenie i automatyzacja procesów związanych z kontrolą finansową i optymalizacją działań przedsiębiorstwa,
  • współpraca z audytorami, bankami i innymi instytucjami zewnętrznymi podczas procesów audytowych,
  • wpływ na minimalizację ryzyka finansowego.

Obowiązki

  • wykształcenie wyższe w zakresie finansów, ekonomii lub rachunkowości,
  • minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, preferowane w firmie produkcyjnej,
  • znajomość zasad funkcjonowania finansów i księgowości,
  • wiedza w zakresie analizy danych finansowych i tworzenia strategii biznesowych,
  • umiejętność obsługi narzędzi analitycznych oraz programów finansowych, takich jak Excel czy ERP,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • zdolność pracy pod presją oraz w zmieniającym się środowisku,
  • silne zdolności organizacyjne i łatwość pracy w zespole.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę lub kontrakt B2B,
  • pracę w systemie hybrydowym,
  • atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym,
  • udział we wdrożeniach nowych projektów i rozwiązań,
  • pakiet benefitów (dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),
  • możliwość rozwoju w strukturach firmy,
  • szansę na poszerzenie kompetencji poprzez kursy i szkolenia.