Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

IT HelpDesk Specialist (SSC)

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Pełny etat

angielski

Średnia firma

Umowa o pracę

Specjalizacje oferty
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy z branży retail, szukamy osoby na stanowisko IT HelpDesk Specialist. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie wsparcia technicznego dla zespołów, zarządzanie sprzętem IT oraz urządzeniami mobilnymi, a także koordynowanie przepływu zgłoszeń. 


IT HelpDesk Specialist (SSC)

IT HelpDesk Specialist (SSC)

Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref. 37/4/2025/KW/12139/3812

Wymagania

  • zapewnienie kompleksowego wsparcia technicznego dla wszystkich zespołów,
  • zarządzanie sprzętem IT, urządzeniami mobilnymi oraz połączeniami sieciowymi,
  • bycie pierwszą linią wsparcia dla zgłoszonych incydentów,
  • utrzymywanie inwentaryzacji sprzętu, koordynowanie jego wdrożenia oraz monitorowanie wydajności sieci,
  • utrzymywanie dokumentacji i procedur,
  • eskalowanie nierozwiązanych problemów do odpowiednich działów lub dostawców,
  • współpraca z dostawcami oraz zespołem HelpDesk w celu rozwiązywania incydentów,
  • instalacja i konfiguracja sprzętu IT, testowanie nowych rozwiązań oraz szkolenie użytkowników,
  • tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej,
  • bieżące utrzymanie sprzętu IT i systemów audiowizualnych w salach konferencyjnych,
  • wspieranie użytkowników w sytuacjach awarii systemów.

Obowiązki

  • lubisz pomagać innym i dobrze odnajdujesz się w roli osoby wspierającej użytkowników przy problemach związanych ze sprzętem oraz oprogramowaniem,
  • doświadczenie w przygotowywaniu stanowisk pracy, zakładaniu kont oraz zarządzaniu użytkownikami,
  • współpraca z zespołami drugiej linii wsparcia i zewnętrznymi dostawcami nie jest Ci obca,
  • podstawowa wiedza z zakresu sieci komputerowych oraz budowy sprzętu IT,
  • swobodnie poruszasz się w środowisku Windows 10/11, Microsoft 365 i Android,
  • umiejętność komunikacji w języku angielskim - zarówno w mowie, jak i piśmie - na poziomie co najmniej średniozaawansowanym (regularnie korzystasz z angielskiego np. w systemach ticketowych),
  • wysoka kultura osobista i umiejętność spokojnej, rzeczowej komunikacji, również w stresujących sytuacjach,
  • dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30, 
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży retail,
  • dostęp do śniadań, owoców, pysznej kawy oraz lunchów przygotowywanych na miejscu za niewielką opłatą miesięczną,
  • prywatna opieka medyczna zapewniona przez Medicover,
  • niezbędne narzędzia pracy - laptop oraz telefon służbowy, z możliwością używania ich do celów prywatnych,
  • możliwość korzystania z karty Multisport oraz ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach,
  • zniżka na zakupy pracownicze,
  • dobrze zaplanowane szkolenie wprowadzające.