
Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy z branży retail, szukamy osoby na stanowisko IT HelpDesk Specialist. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie wsparcia technicznego dla zespołów, zarządzanie sprzętem IT oraz urządzeniami mobilnymi, a także koordynowanie przepływu zgłoszeń.
IT HelpDesk Specialist (SSC)
IT HelpDesk Specialist (SSC)
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref. 37/4/2025/KW/12139/3812
Wymagania
- zapewnienie kompleksowego wsparcia technicznego dla wszystkich zespołów,
- zarządzanie sprzętem IT, urządzeniami mobilnymi oraz połączeniami sieciowymi,
- bycie pierwszą linią wsparcia dla zgłoszonych incydentów,
- utrzymywanie inwentaryzacji sprzętu, koordynowanie jego wdrożenia oraz monitorowanie wydajności sieci,
- utrzymywanie dokumentacji i procedur,
- eskalowanie nierozwiązanych problemów do odpowiednich działów lub dostawców,
- współpraca z dostawcami oraz zespołem HelpDesk w celu rozwiązywania incydentów,
- instalacja i konfiguracja sprzętu IT, testowanie nowych rozwiązań oraz szkolenie użytkowników,
- tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej,
- bieżące utrzymanie sprzętu IT i systemów audiowizualnych w salach konferencyjnych,
- wspieranie użytkowników w sytuacjach awarii systemów.
Obowiązki
- lubisz pomagać innym i dobrze odnajdujesz się w roli osoby wspierającej użytkowników przy problemach związanych ze sprzętem oraz oprogramowaniem,
- doświadczenie w przygotowywaniu stanowisk pracy, zakładaniu kont oraz zarządzaniu użytkownikami,
- współpraca z zespołami drugiej linii wsparcia i zewnętrznymi dostawcami nie jest Ci obca,
- podstawowa wiedza z zakresu sieci komputerowych oraz budowy sprzętu IT,
- swobodnie poruszasz się w środowisku Windows 10/11, Microsoft 365 i Android,
- umiejętność komunikacji w języku angielskim - zarówno w mowie, jak i piśmie - na poziomie co najmniej średniozaawansowanym (regularnie korzystasz z angielskiego np. w systemach ticketowych),
- wysoka kultura osobista i umiejętność spokojnej, rzeczowej komunikacji, również w stresujących sytuacjach,
- dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży retail,
- dostęp do śniadań, owoców, pysznej kawy oraz lunchów przygotowywanych na miejscu za niewielką opłatą miesięczną,
- prywatna opieka medyczna zapewniona przez Medicover,
- niezbędne narzędzia pracy - laptop oraz telefon służbowy, z możliwością używania ich do celów prywatnych,
- możliwość korzystania z karty Multisport oraz ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach,
- zniżka na zakupy pracownicze,
- dobrze zaplanowane szkolenie wprowadzające.