Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

HR & Payroll Specialist

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski, polski

Średnia firma

Specjalizacje oferty
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, globalnej firmy technologicznej, poszukujemy osoby na stanowisko HR & Payroll Specialist.

Firma działa w stylu startupowym, oferując dużą swobodę w działaniu oraz elastyczne podejście do procesów. Praca na tym stanowisku to doskonała okazja do rozwoju zawodowego w dynamicznym, międzynarodowym środowisku.


HR & Payroll Specialist

HR & Payroll Specialist

Miejsce pracy: Poznań
Nr ref. 26/5/2025/GS/12237/3869

Wymagania

  • prowadzenie procesów kadrowo-płacowych dla około 300 pracowników w środowisku międzynarodowym (głównie rozliczenia płacowe),
  • zapewnienie terminowego i poprawnego naliczania wynagrodzeń, premii oraz innych świadczeń pracowniczych zgodnie z lokalnymi przepisami,
  • weryfikacja danych kadrowych i płacowych oraz przygotowanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne i audytowe,
  • udział w międzynarodowych projektach z obszaru HR i payroll (np. standaryzacja procesów, digitalizacja dokumentacji),
  • kontakt z pracownikami w zakresie spraw płacowych i kadrowych - wyjaśnianie wątpliwości, udzielanie informacji,
  • wspieranie procesów administracji personalnej (np. umowy, aneksy, dokumentacja pracownicza),
  • monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych w krajach objętych obsługą.

Obowiązki

  • minimum 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze kadr i płac,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2) - codzienna praca w międzynarodowym środowisku,
  • znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych (preferowane doświadczenie w obsłudze różnych krajów),
  • dobrze rozwinięte umiejętności analityczne i skrupulatność w pracy z danymi,
  • mile widziane doświadczenie w pracy z systemem Oracle NetSuite lub innym systemem ERP,
  • umiejętność pracy w dynamicznym środowisku oraz samodzielność w działaniu.

Oferujemy

  • praca w międzynarodowym środowisku z nieformalną, startupową atmosferą,
  • realny wpływ na kształtowanie procesów i możliwość wdrażania własnych pomysłów,
  • hybrydowy model pracy oraz elastyczne godziny pracy,
  • atrakcyjny pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, well-being days, 
  • MacBook jako komputer służbowy,
  • praca z dowolnego miejsca na świecie (do 4 tygodni w roku),
  • roczny budżet szkoleniowy w wysokości 1000 euro,
  • dodatkowy budżet wyjazdowy (np. na spotkania zespołowe, integracje),
  • budżet na wyposażenie home office,
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym, rosnącym zespole HR.