Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Kierownik Recepcji

Rekrutacja zdalna

Kierownik/Manager

Pełny etat

Praca stacjonarna

angielski

Średnia firma

Umowa o pracę

Specjalizacje oferty
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy z branży retail, szukamy osoby na stanowisko Kierownika Recepcji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie operacjami administracyjnymi w biurze, koordynowanie wsparcia administracyjnego oraz zapewnienie płynnej współpracy między działami.


Kierownik Recepcji

Kierownik Recepcji

Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref. 36/4/2025/KW/12138/3943

Wymagania

  • nadzorowanie codziennych operacji administracyjnych w biurze,
  • koordynowanie działań związanych z współpracą z kantyną, wsparciem technicznym budynku oraz bieżąca współpraca z koordynatorem floty samochodowej
  • współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług (np. sprzątanie, ochrona),
  • organizowanie spotkań oraz wydarzeń firmowych,
  • organizacja logistyki podróży służbowych – rezerwacja biletów, hoteli oraz koordynacja harmonogramów wyjazdów.
  • zarządzanie relacjami z firmami taksówkarskimi,
  • organizacja i nadzór nad zaopatrzeniem biura,
  • wsparcie w koordynowaniu, planowaniu i rozliczaniu zleconych przez Przełożonego danych wydarzeń/ lub grup gości,
  • bieżąca współpraca z interesariuszami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi,
  • utrzymywanie uporządkowanego archiwum dokumentów,
  • dbanie o funkcjonalność i estetykę biura,
  • rozwiązywanie problemów, aby zapewnić płynność współpracy między działami,

Obowiązki

  • minimum 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku – warunek konieczny
  • gotowość do pracy stacjonarnej od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00,
  • umiejętność efektywnego zarządzania zespołem,
  • umiejętność współpracy z różnymi działami,
  • biegła znajomość języka angielskiego (min. B2),
  • dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
  • doświadczenie w organizacji wydarzeń i podróży służbowych,
  • umiejętność rozwiązywania problemów i proaktywnego podejścia do wyzwań,
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • dostęp do śniadań, owoców, pysznej kawy oraz lunchów przygotowywanych na miejscu za niewielką opłatą miesięczną,
  • prywatną opiekę medyczną zapewnioną przez Medicover,
  • niezbędne narzędzia pracy - laptop oraz telefon służbowy, z możliwością używania ich do celów prywatnych,
  • możliwość korzystania z karty Multisport oraz ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach,
  • zniżki na zakupy pracownicze,
  • lekcje angielskiego,
  • dobrze zaplanowane szkolenie wprowadzające.