
Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy z branży retail, szukamy osoby na stanowisko Kierownika Recepcji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie operacjami administracyjnymi w biurze, koordynowanie wsparcia administracyjnego oraz zapewnienie płynnej współpracy między działami.
Kierownik Recepcji
Kierownik Recepcji
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref. 36/4/2025/KW/12138/3943
Wymagania
- nadzorowanie codziennych operacji administracyjnych w biurze,
- koordynowanie działań związanych z współpracą z kantyną, wsparciem technicznym budynku oraz bieżąca współpraca z koordynatorem floty samochodowej
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług (np. sprzątanie, ochrona),
- organizowanie spotkań oraz wydarzeń firmowych,
- organizacja logistyki podróży służbowych – rezerwacja biletów, hoteli oraz koordynacja harmonogramów wyjazdów.
- zarządzanie relacjami z firmami taksówkarskimi,
- organizacja i nadzór nad zaopatrzeniem biura,
- wsparcie w koordynowaniu, planowaniu i rozliczaniu zleconych przez Przełożonego danych wydarzeń/ lub grup gości,
- bieżąca współpraca z interesariuszami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi,
- utrzymywanie uporządkowanego archiwum dokumentów,
- dbanie o funkcjonalność i estetykę biura,
- rozwiązywanie problemów, aby zapewnić płynność współpracy między działami,
Obowiązki
- minimum 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku – warunek konieczny
- gotowość do pracy stacjonarnej od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00,
- umiejętność efektywnego zarządzania zespołem,
- umiejętność współpracy z różnymi działami,
- biegła znajomość języka angielskiego (min. B2),
- dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
- doświadczenie w organizacji wydarzeń i podróży służbowych,
- umiejętność rozwiązywania problemów i proaktywnego podejścia do wyzwań,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- dostęp do śniadań, owoców, pysznej kawy oraz lunchów przygotowywanych na miejscu za niewielką opłatą miesięczną,
- prywatną opiekę medyczną zapewnioną przez Medicover,
- niezbędne narzędzia pracy - laptop oraz telefon służbowy, z możliwością używania ich do celów prywatnych,
- możliwość korzystania z karty Multisport oraz ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach,
- zniżki na zakupy pracownicze,
- lekcje angielskiego,
- dobrze zaplanowane szkolenie wprowadzające.