Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Kontrolerka Finansowa / Kontroler Finansowy w Departamencie Finansów i Kontrolingu

Specjalista

Pełny etat

Średnia firma

Umowa o pracę

Kontrolerka Finansowa / Kontroler Finansowy w Departamencie Finansów i Kontrolingu

Kontrolerka Finansowa / Kontroler Finansowy w Departamencie Finansów i Kontrolingu

Lokalizacja: Warszawa

Należymy do grupy instytucji finansowo-doradczych dla firm, samorządów i osób prywatnych. Inwestujemy w zrównoważony rozwój społeczny i gospodarczy kraju. Mamy moc zmieniania polskiej rzeczywistości. Dołącz do grona naszych ekspertek i ekspertów – wesprzyj nas MOCą swojego doświadczenia. Pomożemy Ci ją w pełni wykorzystać!


Zakres obowiązków, czyli co będzie w Twojej MOCy:

  • przygotowywanie analiz, raportów oraz prognoz zapotrzebowania na środki pieniężne przez fundusze zarządzane przez PFR S.A.,
  • koordynacja planowania i raportowania przychodów i kosztów PFR S.A. (w części związanej z inwestycjami/funduszami)
  • koordynacja finansowej części procesu dokapitalizowania PFR S.A.,
  • samodzielny nadzór nad sytuacją finansową przydzielonych spółek z GK PFR,
  • wsparcie zarządzania płynnością finansową spółki,
  • obsługa i rozwój narzędzi kontrolingowych.

Co czyni Cię MOCnym kandydatem/kandydatką:

  • minimum 5-letnie doświadczenie w obszarze finansów, w tym minimum 2-letnie doświadczenie w kontrolingu,
  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: finanse, ekonomia, zarządzanie, matematyka,
  • zaawansowana znajomość MS Excel, znajomość zagadnień rachunkowości finansowej i zarządczej,
  • znajomość analizy Rachunku Zysków i Strat, Bilansu oraz Rachunku Przepływów Pieniężnych, modelowania finansowego, prognozowania i budżetowania,
  • umiejętności analityczne i interpretowania danych liczbowych,
  • samodzielność, dokładność i terminowość realizowanych zadań,
  • umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.

Co może wzMOCnić Twoją kandydaturę (mile wdziane):

  • doświadczenie w finansach zdobyte w ramach instytucji finansowej,
  • doświadczenie w zarządzaniu płynnością, współpraca z bankami,
  • doświadczenie w pracy z narzędziami BI i bazami danych.

Co oferujemy? MOC przyjaznych warunków:

  • Umowa o pracę
  • Wpłata pracodawcy do PPK aż 4%
  • System premiowy
  • Dofinansowanie na przejazdy do pracy
  • Opieka medyczna
  • Wspólne wydarzenia
  • Profesjonalny system szkoleń
  • Ubezpieczenie na życie
  • Inicjatywy sportowe
  • System kafeteryjny myBenefit

Odkryj nowe MOCE dla swojej kariery w Polskim Funduszu Rozwoju.

Moc unikalnych projektów

Skala naszych projektów jest niespotykana. A każdy z nich niesie ze sobą ogromny wpływ na naszą rzeczywistość - gospodarkę, społeczeństwo i otoczenie biznesowe.

Moc zmiany społecznej

Inwestujemy w społeczeństwo. Dlaczego? Bo to przyszłość! To co robimy ma ogromny wpływ na życie wielu osób. Twórz z nami narzędzia, które mają na celu trwałą poprawę naszej codzienności.

Moc zespołu ekspertów

Grono naszych ekspertów tworzą najlepsi specjaliści i specjalistki o międzynarodowym doświadczeniu. Otwarci na dzielenie się wiedzą, pomoc i szukanie innowacyjnych rozwiązań. Dołącz do nas i wymieniaj się z nimi doświadczeniem!

Moc realnego wpływu

Praca w PFR S.A. to gwarancja, że to co robisz ma zawsze pozytywny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość. Efekty tych zmian możesz obserwować tu i teraz! Wnieś swój wkład w zmianę polskiej rzeczywistości.

Uwolnij swoją moc, pomożemy Ci w pełni ją wykorzystać!

Jeżeli jesteś zainteresowana/ny, prosimy o przesłanie aplikacji klikając w przycisk Aplikuj

~ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
~ Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

Polski Fundusz Rozwoju S.A.

Przejdź do profilu pracodawcy