Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Samodzielna/y Księgowa/y

9 000 - 12 000 PLN

brutto/miesiąc

Warszawa

Finker

Specjalista

Praca stacjonarna, Praca hybrydowa, Praca zdalna

Mała firma

Dowolny

W Finkerze stawiamy na jakość, relacje, szacunek, automatyzację i ciągłe doskonalenie procesów. Od 10 lat tworzymy nowoczesne, zewnętrzne działy finansowo-księgowe i wspieramy naszych Klientów między innymi w zakresie księgowości, kadr i płac, kontrolingu oraz funkcji dyrektora finansowego.

Nasze biuro mieści się w Warszawie (przy ulicy Wilczej, w pobliżu dworca Warszawa Centralna), ale pracujemy w elastyczny sposób (z domu / hybrydowo / stacjonarnie), więc nie zamykamy się na kandydatów z różnych lokalizacji.

Dlaczego znowu rekrutujemy?

Jeśli widzisz to ogłoszenie po raz kolejny, to nie przypadek! Zespół stale się rozwija, a my sukcesywnie tworzymy nowe miejsca pracy. To efekt zaufania naszych Klientów i nowych projektów, które do nas trafiają. Tym razem szukamy i chętnie powitamy w Finkerze Samodzielną/go Księgową/go do długofalowej współpracy.

Samodzielna/y Księgowa/y
Warszawa

Forma zatrudnienia:

Samozatrudnienie (B2B):

9000 - 11500 PLN netto / miesięczne

Umowa o pracę (UoP):

9000 - 12000 PLN brutto / miesięczne

Kogo szukamy?

Osoby z doświadczeniem, która:

  • pracowała minimum 2 lata jako samodzielna/y księgowa/y (obsługując Klientów kompleksowo, a nie tylko wycinek księgowości),
  • posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse / rachunkowość / ekonomia itp.),

Mile widziane:

  • znajomość systemów enova365 i SaldeoSMART.
  • doświadczenie w biurze rachunkowym / outsourcingu finansowym,
  • znajomość środowiska Google Workspace,
  • dodatkowe kursy i szkolenia (np. organizowane przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce).

Czym będziesz się zajmować?

  • Prowadzeniem pełnej księgowości spółki / spółek (w zależności od wielkości i profilu Klienta),
  • Sporządzaniem deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PCC) i plików JPK,
  • Weryfikacją i uzgadnianiem zapisów księgowych,
  • Księgowaniem faktur zakupowych i sprzedażowych (AP, AR), RMK, WNT, WDT, importu towarów i usług, gospodarka magazynowa,
  • Rozliczaniem delegacji, księgowaniem wyciągów bankowych, raportów kasowych i rozliczeń płatności
  • Sporządzaniem bilansów okresowych i sprawozdań finansowych,
  • Wsparciem zespołu w codziennych zadaniach, tworzeniem raportów, zestawień oraz zadaniami ad hoc.

Pracując z nami możesz mieć pewność co do:

  • Pracy w firmie, która stawia na jakość, a nie ilość,
  • Wsparcia doświadczonego zespołu i przełożonych - szukamy rozwiązań, nie winnych,
  • Partnerskiego podejścia, zdrowej, luźnej atmosfery i brak dress code'u. Zależy nam, żebyś czuł(a) się u nas dobrze i wygodnie pod każdym względem :)
  • Stabilnego zatrudnienia (umowa o pracę lub B2B - To zależy od Ciebie) i wynagrodzenia uzależnionego od Twoich umiejętności,
  • Elastycznego czasu i miejsca pracy (startujemy między 8:00 a 10:00 i pracujemy 8h dziennie). Po okresie wdrożenia, możesz też pracować większość czasu z domu, hybrydowo lub stacjonarnie w naszym biurze w Warszawie przy ulicy Wilczej 71, w zależności od potrzeb Twoich i zespołu.
  • Wsparcia w rozwoju- dostęp do niezbędnych narzędzi pracy, platform: LTCA i GOFIN oraz dofinansowania szkoleń,
  • Dofinansowania opieki medycznej i okularów - korzystamy z pakietów Allianz

Jeśli szukasz miejsca, gdzie możesz się rozwijać, mieć wpływ, a jednocześnie pracować w przyjaznej atmosferze - aplikuj! Chętnie Cię poznamy.

PS udzielamy informacji zwrotnej na każdym etapie procesu ;)

Proces rekrutacji

1

Wstępna rozmowa telefoniczna ok. 30 min.

Na początku chcielibyśmy chwilę porozmawiać o Twojej aplikacji. Powiemy parę słów Finkerze i dokładnie wyjaśnimy czego możesz się spodziewać z naszej strony podczas procesu rekrutacyjnego

2

Testy rekrutacyjne 1-2 h

Testy rozwiązywane są online i każdy jest dostosowywany do stanowiska, na które aplikujesz. Termin ich wykonania jest najczęściej ustalany podczas rozmowy telefonicznej.

3

Spotkanie online ok. 1 h

Spotkanie najczęściej przebiega w trzyosobowym gronie (kandydat/ka, rekruter oraz Team Leader/kierownik) i jest ono podzielone na dwie części. Pierwsza to rozmowa z rekruterem (bardziej administracyjno-HRowa), a druga jest już rozmową merytoryczną z Team Leaderem.

4

Referencje ok. 10-15 min

Referencje zazwyczaj polegają na kontakcie telefonicznym z wybraną przez Ciebie jako kandydata osobą. Może to być ktoś z kim współpracujesz obecnie lub z kim pracowałaś/eś w poprzednich miejscach pracy.

Benefity

Dofinansowanie do okularów i opieki medycznej

Dofinansowanie do okularów i opieki medycznej

pakiet Allianz

Dostęp do platform szkoleniowych

Dostęp do platform szkoleniowych

LTCA, GOFIN, LEX

Rozwój

Rozwój

codzienny, ale i dofinansowanie do szkoleń

Spotkania integracyjne

Spotkania integracyjne

Przyjazny proces wdrożenia

Przyjazny proces wdrożenia

staramy się zminimalizować stres nowej osoby

Elastyczny czas pracy

Elastyczny czas pracy

zaczynamy między 8:00 a 10:00

Elastyczne miejsce pracy

Elastyczne miejsce pracy

po okresie stacjonarnego wdrożenia możesz pracować stacjonarnie, hybrydowo lub z domu

Brak dress code’u

Brak dress code’u

zależy nam, żebyś czuł/a się u nas dobrze i wygodnie pod każdym względem