Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Team Leader AP/AR (New SSC)

Rekrutacja zdalna

Kierownik/Manager

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Średnia firma

Umowa o pracę

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy technologicznej, lidera w dystrybucji rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa i infrastruktury IT, poszukujemy osoby na stanowisko Team Leader AP/AR, w związku z rozwojem struktur Shared Service Center w Polsce.
 

Team Leader AP/AR (New SSC)

Team Leader AP/AR (New SSC)

Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 10/7/2025/PB/12459/4061

Wymagania

  • prowadzenie zespołu Accounts Payable oraz Accounts Receivable liczącego ok. 5 osób,
  • pełnienie roli głównego punktu kontaktowego dla interesariuszy w zakresie AP/AR,
  • monitorowanie efektywności zespołu i wdrażanie działań optymalizacyjnych,
  • analiza istniejących procesów AP/AR i identyfikacja obszarów do usprawnienia,
  • zarządzanie i realizacja projektów usprawniających działanie zespołu,
  • budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i dostawcami,
  • wsparcie zespołu i interesariuszy wewnętrznych w bieżących zadaniach i zapytaniach,
  • rozwój i mentoring członków zespołu – wspieranie ich kompetencji i rozwoju kariery,
  • budowanie zaangażowanego, współpracującego i efektywnego środowiska pracy.

Obowiązki

  • minimum 5 lat doświadczenia w obszarze księgowości (AP/AR),
  • minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku liderskim,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego – niezbędna w codziennej komunikacji międzynarodowej,
  • dobra znajomość niemieckiego na poziomie min. B2,
  • doświadczenie w tranzycjach będzie znaczącym atutem,
  • znajomość systemów ERP (mile widziany NetSuite – Oracle),
  • umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów i wdrażania ulepszeń,
  • mile widziana znajomość niemieckich standardów rachunkowości (HGB).

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • możliwość realnego wpływu na kształtowanie procesów i rozwój struktur SSC,
  • hybrydowy model pracy: 2 dni w biurze / 3 dni zdalnie,
  • prywatną opiekę medyczną (Luxmed),
  • kartę Multisport z dofinansowaniem,
  • kursy językowe (angielski),
  • przyjazne, niekorporacyjne środowisko pracy,
  • program rekomendacyjny dla pracowników.