Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Senior Business Controller

Rekrutacja zdalna

Starszy specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Średnia firma

Umowa o pracę

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, działającej w środowisku międzynarodowym, poszukujemy doświadczonej i samodzielnej osoby na stanowisko Senior Business Controllera. Osoba na tym stanowisku będzie kluczowym partnerem dla zarządu i menedżerów operacyjnych, wspierając ich w podejmowaniu decyzji strategicznych poprzez dostarczanie wysokiej jakości analiz finansowych i rekomendacji biznesowych.


Senior Business Controller

Senior Business Controller

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 39/7/2025/DU/12491/4117

Wymagania

  • tworzenie, analizowanie i prezentowanie informacji zarządczych wspierających podejmowanie decyzji,
  • przekładanie celów strategicznych na mierzalne wskaźniki efektywności (KPI),
  • prognozowanie wyników finansowych w oparciu o dane rynkowe i operacyjne,
  • monitorowanie budżetu oraz kontrola procesów finansowych i operacyjnych,
  • przygotowywanie cyklicznych oraz ad hoc raportów zarządczych i grupowych,
  • współpraca z działem księgowości i Dyrektorem Finansowym w zakresie analizy wyników i planowania rezerw,
  • udział w tworzeniu i wdrażaniu usprawnień w procesach raportowania i planowania,
  • wsparcie w zarządzaniu relacjami z interesariuszami regionalnymi, w tym z krajami CEE,
  • zapewnienie zgodności z przepisami rachunkowymi (Polish GAAP, IFRS) i standardami raportowania,
  • udział w projektach strategicznych i inicjatywach optymalizacyjnych.

Obowiązki

  • minimum 5-letnie doświadczenie w kontrolingu finansowym, analizie finansowej lub audycie,
  • wykształcenie wyższe z zakresu finansów, rachunkowości lub pokrewne,
  • znajomość MSSF (IFRS) oraz bardzo dobra znajomość polskich standardów rachunkowości (Polish GAAP),
  • biegłość w analizie danych finansowych i umiejętność formułowania rekomendacji biznesowych,
  • doświadczenie w pracy projektowej i wdrażaniu usprawnień procesowych,
  • bardzo dobra znajomość systemów ERP, narzędzi do raportowania i planowania (mile widziane doświadczenie z BI, SQL),
  • zaawansowana znajomość MS Excel i MS Office,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny,
  • umiejętność pracy w międzynarodowym i dynamicznym środowisku.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie o międzynarodowym zasięgu,
  • możliwość pracy w dynamicznym zespole oraz realny wpływ na kierunki rozwoju firmy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (np. prywatna opieka medyczna, karta sportowa),
  • możliwość rozwoju zawodowego i udziału w projektach regionalnych,
  • praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu home office.