Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Office Manager

Rekrutacja zdalna

Kierownik/Manager

Pełny etat

Praca stacjonarna

angielski

Średnia firma

Dowolny

Specjalizacje oferty
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, szukamy osoby na stanowisko Office Managera w centrum Warszawy.


Office Manager

Office Manager

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 44/9/2025/DU/12718/4261

Wymagania

  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura - dbanie o organizację pracy, standardy i komfort środowiska biurowego,
  • realizacja zamówień oraz nadzór nad kosztami związanymi z zaopatrzeniem i usługami zewnętrznymi,
  • współpraca i negocjacje z dostawcami, budowanie długoterminowych relacji biznesowych,
  • zarządzanie budżetem administracyjnym, kontrola wydatków i poszukiwanie usprawnień w codziennych procesach.
  • odpowiedzialność za obieg dokumentów, archiwizację oraz zgodność działań z procedurami i przepisami prawa (w tym RODO i regulacjami BHP),
  • organizacja spotkań, podróży służbowych, wydarzeń firmowych oraz obsługa gości,
  • wdrażanie nowych rozwiązań zwiększających efektywność pracy administracyjnej,
  • reprezentowanie biura w kontaktach z partnerami i instytucjami zewnętrznymi.

Obowiązki

  • minimum 4-letnie doświadczenie w zarządzaniu biurem lub w obszarze administracji na podobnym stanowisku,
  • doświadczenie we współpracy z zarządem oraz w prowadzeniu złożonych projektów administracyjno-biurowych,
  • praktyka w kierowaniu zespołem i samodzielnym prowadzeniu projektów,
  • wykształcenie wyższe (mile widziane: zarządzanie, administracja, ekonomia),
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excela i Worda,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 - warunek konieczny,
  • umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i podejmowania samodzielnych decyzji,
  • doskonała organizacja pracy, odpowiedzialność i inicjatywa,
  • wysoka kultura osobista, komunikatywność i zdolności do współpracy z różnymi zespołami.

Oferujemy

  • praca w nowoczesnym biurze w samym centrum Warszawy,
  • realne możliwości rozwoju zawodowego i poszerzania kompetencji,
  • przyjazna atmosfera i wsparcie doświadczonego zespołu,
  • pakiet benefitów: bezpłatna prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dopłaty do wypoczynku,
  • atrakcyjne wynagrodzenie na zasadach UoP lub kontrakt B2B.