Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Head of Accounting

Rekrutacja zdalna

28 000 - 35 000 PLN

brutto/miesiąc

Dyrektor

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Średnia firma

Umowa o pracę

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, spółki giełdowej działającej w sektorze handlowo-dystrybucyjnym, poszukujemy osoby na stanowisko Head of Accounting.
Rola ta łączy strategiczne zarządzanie obszarem księgowości z podejściem transformacyjnym, nastawionym na automatyzację, optymalizację procesów i ograniczenie pracy manualnej na rzecz nowoczesnych technologii.


Head of Accounting

Head of Accounting

Miejsce pracy: Poznań
Nr ref. 78/10/2025/PR/12865/4379

Wymagania

  • pełne zarządzanie strukturą księgową (ok. 90 osób), w tym 4 zespołami operacyjnymi prowadzonymi przez managerów,
  • kształtowanie i realizacja strategii księgowej grupy, z naciskiem na efektywność, zgodność i automatyzację procesów,
  • nadzór nad sprawozdawczością finansową, konsolidacją jednostek zależnych oraz raportowaniem giełdowym wg. MSSF/MSR,
  • odpowiedzialność za zgodność rozliczeń podatkowych oraz terminowe raporty do instytucji zewnętrznych (GUS, NBP),
  • inicjowanie i nadzorowanie projektów automatyzacyjnych, integracyjnych i optymalizacyjnych w obszarze finansów,
  • budowa i wdrażanie modelu nowoczesnej księgowości opartego na robotyce, machine learning i inteligentnej analizie danych,
  • zarządzanie budżetem działu, optymalizacja kosztów oraz struktury zatrudnienia,
  • ścisła współpraca z zarządem w zakresie raportowania, planowania finansowego i decyzji strategicznych,
  • udział w projektach transformacyjnych o zasięgu międzydziałowym i grupowym,
  • zapewnienie najwyższych standardów kontroli wewnętrznej i ładu korporacyjnego.

Obowiązki

  • wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia),
  • minimum 8-10 lat doświadczenia w obszarze księgowości i raportowania, w tym kilkuletnia praktyka na stanowisku kierowniczym,
  • doświadczenie w zarządzaniu dużym zespołem (preferowane środowisko handlowe, dystrybucyjne lub FMCG),
  • biegła znajomość SAP oraz umiejętność wykorzystania narzędzi automatyzujących procesy finansowe,
  • praktyczna wiedza z zakresu MSSF/MSR, konsolidacji sprawozdań i raportowania giełdowego,
  • doświadczenie w prowadzeniu projektów optymalizacyjnych, cross-organizacyjnych i integracyjnych,
  • wysoko rozwinięte umiejętności przywódcze, zdolność do inspirowania zespołu i zarządzania zmianą,
  • strategiczne myślenie, analityczny umysł i otwartość na nowe technologie w obszarze finansów,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2+/C1.

Oferujemy

  • kluczowa rola w strukturze finansowej grupy, z realnym wpływem na jej transformację,
  • możliwość prowadzenia projektów automatyzacyjnych i wdrażania nowoczesnych rozwiązań,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę,
  • praca w modelu hybrydowym,
  • atrakcyjne wynagrodzenie: 28 000-35 000 PLN brutto miesięcznie,
  • rozbudowany pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, pakiet sportowy, system kafeteryjny, karty przedpłacone.