Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Kierownik działu należności i windykacji

12 000 - 12 000 PLN

brutto/miesiąc

Kierownik/Manager

Praca hybrydowa

Mała firma

Dowolny

Zapraszamy do aplikowania na stanowisko Kierownika działu należności i windykacji w nowo tworzonym dziale w firmie!

To niepowtarzalna okazja dla osoby z doświadczeniem w tej dziedzinie, która lubi wyzwania kompleksowego budowania obszaru merytorycznego pracy dla siebie i zespołu.

Jeśli więc lubisz poruszać się w takim obszarze odpowiedzialności i sprawczości – aplikuj koniecznie!

Kierownik działu należności i windykacji
Poznań

Forma współpracy: zlecenie/b2b

Wynagrodzenie: 

  • 12 tys zł brutto na okresie próbnym (pierwszy miesiąc), 
  • 12 tys zł netto na B2B

Jakie zadania na Ciebie czekają?

  • Utworzenie działu od podstaw, z jednoczesnym wyłączeniem i optymalizacją funkcjonujących już procesów windykacyjnych z innego działu
  • Wybór programu do windykacji
  • Budowa systemu prowizyjnego dla zespołu
  • Bieżące windykowanie klientów
  • Zarządzanie zespołem – koordynowanie pracy, wyznaczanie celów i ich egzekwowanie, motywowanie i rozwój współpracowników
  • Organizowanie i planowanie pracy zespołu – dbanie o sprawny przebieg codziennych obowiązków
  • Raportowanie wyników oraz udział w comiesięcznych spotkaniach podsumowujących kadry kierowniczej
  • Współpraca z innymi działami w firmie
  • Współtworzenie kultury organizacyjnej sprzyjającej efektywnej współpracy i rozwiązywanie ewentualnych konfliktów

Nasze wymagania

Jakiego doświadczenia i kompetencji szukamy u kandydatów?

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku o zbliżonym charakterze, ewentualnie w dziale windykacji, należności w firmie o innej specyfice
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Zdolności analityczne - analiza, synteza danych i wnioskowanie
  • Umiejętność tworzenia, optymalizacji i automatyzacji procesów windykacyjnych oraz finansowych
  • Znajomość prawa i zasad przedawnienia się roszczeń, egzekucji komorniczej, odsetek ustawowych itp.
  • Znajomość zasad fakturowania, wystawiania korekt, księgowania wpłat, przeksięgowań.
  • Rozumienie podstaw rachunkowości
  • Umiejętność analizy raportów finansowych
  • Nastawienie na wyniki i rozwój procesów – inicjatywa w usprawnianiu obiegu dokumentów, raportowania i komunikacji z klientem
  • Umiejętność prowadzenia rozmów windykacyjnych, negocjacji z klientem (miękka i twarda windykacja)
  • Kompetencje komunikacyjne – umiejętność współpracy zarówno z zespołem, jak i innymi działami firmy
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących
  • Umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku organizacji

To oferujemy

  • Forma współpracy: zlecenie/b2b
  • Wynagrodzenie: 12 tys zł brutto na UZL, 12 tys netto na B2B na okresie próbnym
  • Prowizja – zasady wspólnie ustalone w trakcie pierwszych miesięcy współpracy. Wysokość podstawy może się zmienić w momencie zbudowania kryteriów prowizji, która będzie ustalana m.in. na podstawie procesów w nowym dziale.
  • Duża swoboda decyzyjna.
  • Dofinansowanie do karty Multisport 50%.
  • Dofinansowanie do lunchu.
  • Zwrot 50 % kosztów za dojazdy, jeśli dojeżdżasz powyżej 25 km.
  • Możliwość pracy zdalnej.
  • Elastyczne godziny pracy (startujemy w godzinach 7.00-9.00).
  • Sympatyczne towarzystwo i smaczna kawa w biurze. 😊

Prosimy o zamieszczenie w CV poniższej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę KPD sp. z o.o.  oraz inne podmioty, którym KPD sp. z o.o. powierza przetwarzanie danych w związku z rekrutacją, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Proces rekrutacji

1

Spotkanie z HR-ką (Joanna)

2

Sesja AC w siedzibie firmy

3

Decyzja

4

Złożenie oferty wybranemu kandydatowi/kandydatce

5

Zawarcie umowy

Benefity

dofinansowanie zajęć sportowych

dofinansowanie zajęć sportowych

elastyczny czas pracy

elastyczny czas pracy

spotkania integracyjne

spotkania integracyjne

brak dress code’u

brak dress code’u

kawa / herbata

kawa / herbata

paczki świąteczne

paczki świąteczne

dofinansowanie dojazdów do pracy

dofinansowanie dojazdów do pracy

Kancelaria Pomocy Dłużnikom

Przejdź do profilu pracodawcy