Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Senior AR Accountant New Financial SSC

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Średnia firma

Umowa o pracę

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającego się finansowego SSC w Gdańsku, poszukujemy osoby na stanowisko Senior AR Accountant.
Dołączając do zespołu, będziesz odpowiadać za kompleksowe zarządzanie należnościami, monitorowanie procesów AR oraz wspieranie optymalizacji i raportowania finansowego.


Senior AR Accountant New Financial SSC

Senior AR Accountant New Financial SSC

Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref. 2/10/2025/DK/12785/4443

Wymagania

  • wykonywanie codziennych operacji kasowych i księgowych w systemach finansowo-księgowych, w tym rejestrowanie wpłat bankowych, księgowanie wpływów na podksięgach należności,
  • monitorowanie i zarządzanie należnościami, kontakt z klientami w kraju i za granicą,
  • weryfikacja i uzgadnianie kont bilansowych oraz kont rozliczeniowych związanych z należnościami,
  • udział w zamknięciach miesięcznych, kwartalnych i rocznych zgodnie z polityką SSC,
  • przygotowywanie i wysyłka faktur, not kredytowych, przypomnień o płatnościach, archiwizacja dokumentów,
  • generowanie raportów i analiz dla zespołu, kierownictwa i innych działów wspierających decyzje biznesowe,
  • współpraca przy audytach wewnętrznych i zewnętrznych, dostarczanie wymaganej dokumentacji,
  • ciągłe usprawnianie procesów, automatyzacja i inicjowanie zmian podnoszących efektywność pracy.

Obowiązki

  • wykształcenie wyższe w dziedzinie rachunkowości, finansów lub pokrewnej,
  • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w SSC lub dziale finansowym,
  • znajomość systemów ERP (SAP będzie znaczącym atutem),
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2,
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne, analityczne i rozwiązywania problemów,
  • wysoka dokładność i odpowiedzialność, dbałość o szczegóły,
  • otwartość na doskonalenie procesów i uczenie się nowych systemów.

Oferujemy

  • możliwość rozwoju w międzynarodowym SSC i udział w szkoleniach,
  • konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kompetencji,
  • dodatek roczny,
  • możliwość pracy zdalnej 3 dni w tygodniu,
  • prywatna opieka medyczna Medicover dla pracownika i jego rodziny,
  • dofinansowanie karty sportowej Multisport,
  • elastyczne godziny pracy,
  • śniadania i obiady w pracy,
  • lekcje języka angielskiego w pracy,
  • nowoczesne biuro i przyjazne warunki pracy w SSC.