Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Specjalista ds. Kadr i Płac

Specjalista

Pełny etat

Praca stacjonarna

Średnia firma

Umowa o pracę

Specjalizacje oferty
Specjalista ds. Kadr i Płac
Warszawa

Cześć! Dobrze, że jesteś 😊

Masz doświadczenie w kadrach i płacach, a praca z dokumentami to dla Ciebie codzienność?

Cenisz porządek, terminowość i jasne zasady, ale równie ważna jest dla Ciebie dobra atmosfera i współpraca z ludźmi?

Szukamy osoby, która nie tylko zna przepisy i potrafi je zastosować w praktyce, ale też z chęcią dzieli się wiedzą i wspiera innych w organizacyjnych sprawach.

Jeśli chcesz pracować w miejscu, gdzie Twoja skrupulatność i wiedza mają znaczenie – czytaj dalej i aplikuj!

💡Zgłoś się, jeśli:

  • posiadasz min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • posiadasz wiedzę z zakresu kadr;
  • potrafisz sprawnie naliczać płace;
  • znasz zasady podlegania pod ubezpieczenia w ZUS;
  • excel nie ma przed Tobą żadnych tajemnic;
  • lubisz pracę z dokumentami, a także z ludźmi;
  • stale rozwijasz swoją wiedzę z zakresu kadr i płac;
  • lubisz pomagać innym i nie frustruje Cię tłumaczenie laikowi zawiłości prawnych;
  • potrafisz sprawnie szukać rozwiązań problemów i odpowiadać na pytania;
  • jesteś dokładny/a i cierpliwy/a;
  • masz pozytywne nastawienie 🙂

🔥 Mile widziane

  • studia w kierunku Kadr i Płac bądź pokrewnym (nawet w trakcie);
  • znajomość programu Comarch Optima.

🚀Główne zadania:

  • naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę oraz umów cywilno-prawnych;
  • bieżąca obsługa kadrowa – przygotowywanie dokumentacji kadrowej;
  • pilnowanie kompletności dokumentów od pracowników;
  • sporządzanie dokumentów w programie Płatnik.

🎁 Co oferujemy?

  • Pracę w nowoczesnym, wygodnym biurze w Warszawie (Żoliborz),
  • Przestrzeń do rozwoju – chcemy wspierać Cię w wybranym przez Ciebie kierunku,
  • Zgrany zespół, który naprawdę się lubi – atmosfera i relacje są dla nas ważne,
  • Dostęp do konsultacji z psychologiem i sesji coachingowych,
  • Dofinansowanie do karty MultiSport i prywatnej opieki medycznej.

Proces rekrutacji

1

Przegląd zgłoszeń

2

10-minutowy video screening na Google Meet z wybranymi kandydatami

zamiast screeningu telefonicznego wolimy tę formę, bo wierzymy, że wtedy możemy lepiej poczuć, czy do siebie pasujemy!

3

Test kompetencji oraz rozmowa z członkiem zarządu, Assessment Center lub zadanie

ten etap szyjemy na miarę

4

Dalsze rozmowy w razie potrzeb lub oferta i zaproszenie do współpracy