Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Kierownik Działu Sprzedaży Cyfrowej i Zarządzania Relacjami z Klientem

Kierownik/Manager

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Duża firma

Umowa o pracę

Volkswagen Financial Services (VWFS) dostarcza rozwiązania finansowe dla wszystkich marek samochodowych Grupy Volkswagen.

Bank, Leasing oraz Ubezpieczenia to kluczowe obszary działania VWFS, który pod jednym parasolem oferuje usługi finansowe związane z zakupem i eksploatacją samochodów marek takich jak: Audi, Seat, Skoda, Volkswagen, Volkswagen Samochody Dostawcze, czy Porsche.

Celem naszych działań jest mobilność klientów, czyli możliwość używania, ale i posiadania auta za niewielkie pieniądze. Pod marką Volkswagen Financial Services działają trzy spółki:

Volkswagen Bank GmbH Oddział w Polsce
Volkswagen Financial Services Polska Sp. z o.o.
Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy Sp. z o.o.

Zatrudniamy ponad 500 pracowników, z którymi wspólnie realizujemy naszą misję.
Kierownik Działu Sprzedaży Cyfrowej i Zarządzania Relacjami z Klientem
Miejsce pracy: Warszawa

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za całościowe doświadczenie klienta oraz rozwój cyfrowych kanałów sprzedaży. Twoim głównym celem będzie strategiczne zarządzanie i integracja działań zespołów Sprzedaży Cyfrowej, CRM oraz Customer Experience (CX), aby zapewnić spójne, spersonalizowane i efektywne ścieżki klienta – od pierwszego kontaktu online aż po długoterminowe utrzymanie relacji i wzrost wartości klienta.


Główne zadania

  1. Sprzedaż Cyfrowa – realizacja celów i rozwój kanałów online
  • Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży cyfrowej dla produktów VWFS, VWB i VWSU
  • Realizacja planów sprzedaży w kanałach online i modelach hybrydowych
  • Wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań cyfrowych (narzędzia, platformy) we współpracy z HQ i innymi departamentami
  1. Customer Relationship Management (CRM) – personalizacja i wartość klienta
  • Zarządzanie procesami CRM w celu zwiększenia retencji i Customer Lifetime Value (CLV)
  • Projektowanie i wdrażanie segmentacji oraz strategii komunikacji różnymi kanałami (email, SMS, powiadomienia)
  • Tworzenie, realizacja i analiza kampanii sprzedażowych do baz klientów, monitorowanie KPI (ROI, wskaźniki retencji, konwersji)
  1. Customer Experience (CX) – zadowolenie i lojalność
  • Projektowanie i doskonalenie ścieżek klienta (Customer Journeys) we wszystkich punktach styku
  • Zarządzanie programami Voice of Customer (VoC) i wdrażanie działań na podstawie feedbacku
  • Nadzór nad badaniami klienckimi i rynkowymi oraz analizą pozycji cenowej
  • Budowanie kultury organizacyjnej ukierunkowanej na Klienta (CSAT, NPS)

Jesteś idealnym kandydatem jeśli:

  • Cechuje Cię myślenie strategiczne i analityczne – potrafisz podejmować decyzje w oparciu o dane i przekładać analizy rynkowe na strategie biznesowe
  • Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołami i integracji działań sprzedaży, technologii i relacji z klientem
  • Znasz branżę finansową i rynek automotive oraz rozumiesz specyfikę produktów finansowych
  • Cechują Cię innowacyjność, kreatywność, energia w działaniu oraz wysoka kultura osobista i nastawienie na współpracę
  • Bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim
  • Posiadasz doświadczenie w obszarach Sprzedaży Cyfrowej, CRM i/lub CX, szczególnie w branży finansowej lub ubezpieczeniowej (duży atut)

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • hybrydowy model pracy (3 dni z biura w tygodniu) i bardzo dobrą lokalizację biura (Rondo ONZ 1)
  • pakiet medyczny (pełny pakiet specjalistyczny ze stomatologią)
  • auto służbowe
  • Akademia Zdrowia
  • multikafeterię - każdy znajdzie coś dla siebie ☺
  • kartę lunchową
  • ubezpieczenie na życie
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • produkty i usługi firmowe w specjalnej cenie
  • ciekawe szkolenia
  • dofinansowanie studiów
  • zajęcia językowe online (angielski/niemiecki)

Volkswagen Financial Services

Przejdź do profilu pracodawcy