
Specjalistka / Specjalista ds. Procesów HR w Departamencie Zarządzania Personelem
Należymy do grupy instytucji finansowo-doradczych dla firm, samorządów i osób prywatnych. Inwestujemy w zrównoważony rozwój społeczny i gospodarczy kraju. Mamy moc zmieniania polskiej rzeczywistości. Dołącz do grona naszych ekspertek i ekspertów – wesprzyj nas MOCą swojego doświadczenia. Pomożemy Ci ją w pełni wykorzystać!
Zakres obowiązków, czyli co będzie w Twojej MOCy:
- projektowanie i wdrażanie nowych procedur oraz narzędzi wspierających efektywność procesów HR,
- udział w opracowywaniu i implementacji nowych procesów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi,
- wsparcie w realizacji projektów HR, w tym inicjatyw strategicznych i rozwojowych,
- identyfikowanie obszarów do usprawnień i optymalizacji w istniejących procesach HR oraz przygotowywanie rekomendacji i propozycji rozwiązań,
- monitorowanie, aktualizacja i standaryzacja dokumentacji procesowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i politykami wewnętrznymi,
- przygotowywanie analiz, raportów i prezentacji dotyczących nowoczesnych rozwiązań HR oraz trendów rynkowych,
- współtworzenie i wdrażanie wewnętrznych przepisów oraz regulacji PFR w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.
Co czyni Cię MOCnym kandydatem/kandydatką:
- doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale HR, preferowany obszar procesów lub projektów HR,
- umiejętność analizy procesów HR oraz wdrażania rozwiązań usprawniających ich efektywność,
- znajomość systemów i narzędzi wspierających procesy HR (np. HRIS, ATS, LMS, systemy do zarządzania dokumentacją),
- otwartość na nowe technologie, w tym rozwiązania oparte na robotyzacji i sztucznej inteligencji,
- doświadczenie w planowaniu, dokumentowaniu i wdrażaniu projektów HR,
- umiejętność prowadzenia projektów od etapu koncepcji do wdrożenia – samodzielnie lub w zespole,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
- umiejętność pracy zespołowej, dobra organizacja pracy własnej oraz orientacja na realizację celów.
Co może wzMOCnić Twoją kandydaturę (mile wdziane):
- swoboda działania w Power BI, Power Automate i Excelu,
- znajomość prawa pracy.
Co oferujemy? MOC przyjaznych warunków:
- Umowa o pracę
- Wpłata pracodawcy do PPK aż 4%
- System premiowy
- Dofinansowanie na przejazdy do pracy
- Opieka medyczna
- Wspólne wydarzenia
- Profesjonalny system szkoleń
- Ubezpieczenie na życie
- Inicjatywy sportowe
- System kafeteryjny myBenefit
Odkryj nowe MOCE dla swojej kariery w Polskim Funduszu Rozwoju.
Moc unikalnych projektów
Skala naszych projektów jest niespotykana. A każdy z nich niesie ze sobą ogromny wpływ na naszą rzeczywistość - gospodarkę, społeczeństwo i otoczenie biznesowe.
Moc zmiany społecznej
Inwestujemy w społeczeństwo. Dlaczego? Bo to przyszłość! To co robimy ma ogromny wpływ na życie wielu osób. Twórz z nami narzędzia, które mają na celu trwałą poprawę naszej codzienności.
Moc zespołu ekspertów
Grono naszych ekspertów tworzą najlepsi specjaliści i specjalistki o międzynarodowym doświadczeniu. Otwarci na dzielenie się wiedzą, pomoc i szukanie innowacyjnych rozwiązań. Dołącz do nas i wymieniaj się z nimi doświadczeniem!
Moc realnego wpływu
Praca w PFR S.A. to gwarancja, że to co robisz ma zawsze pozytywny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość. Efekty tych zmian możesz obserwować tu i teraz! Wnieś swój wkład w zmianę polskiej rzeczywistości.
Uwolnij swoją moc, pomożemy Ci w pełni ją wykorzystać!
Jeżeli jesteś zainteresowana/ny, prosimy o przesłanie aplikacji klikając w przycisk Aplikuj
~ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
~ Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.



