Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Specjalistka / Specjalista ds. Procesów HR w Departamencie Zarządzania Personelem

Specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

Średnia firma

Umowa o pracę

Specjalistka / Specjalista ds. Procesów HR w Departamencie Zarządzania Personelem

Specjalistka / Specjalista ds. Procesów HR w Departamencie Zarządzania Personelem

Lokalizacja: Warszawa

Należymy do grupy instytucji finansowo-doradczych dla firm, samorządów i osób prywatnych. Inwestujemy w zrównoważony rozwój społeczny i gospodarczy kraju. Mamy moc zmieniania polskiej rzeczywistości. Dołącz do grona naszych ekspertek i ekspertów – wesprzyj nas MOCą swojego doświadczenia. Pomożemy Ci ją w pełni wykorzystać!


Zakres obowiązków, czyli co będzie w Twojej MOCy:

  • projektowanie i wdrażanie nowych procedur oraz narzędzi wspierających efektywność procesów HR,
  • udział w opracowywaniu i implementacji nowych procesów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi,
  • wsparcie w realizacji projektów HR, w tym inicjatyw strategicznych i rozwojowych,
  • identyfikowanie obszarów do usprawnień i optymalizacji w istniejących procesach HR oraz przygotowywanie rekomendacji i propozycji rozwiązań,
  • monitorowanie, aktualizacja i standaryzacja dokumentacji procesowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i politykami wewnętrznymi,
  • przygotowywanie analiz, raportów i prezentacji dotyczących nowoczesnych rozwiązań HR oraz trendów rynkowych,
  • współtworzenie i wdrażanie wewnętrznych przepisów oraz regulacji PFR w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.

Co czyni Cię MOCnym kandydatem/kandydatką:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale HR, preferowany obszar procesów lub projektów HR,
  • umiejętność analizy procesów HR oraz wdrażania rozwiązań usprawniających ich efektywność,
  • znajomość systemów i narzędzi wspierających procesy HR (np. HRIS, ATS, LMS, systemy do zarządzania dokumentacją),
  • otwartość na nowe technologie, w tym rozwiązania oparte na robotyzacji i sztucznej inteligencji,
  • doświadczenie w planowaniu, dokumentowaniu i wdrażaniu projektów HR,
  • umiejętność prowadzenia projektów od etapu koncepcji do wdrożenia – samodzielnie lub w zespole,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
  • umiejętność pracy zespołowej, dobra organizacja pracy własnej oraz orientacja na realizację celów.

Co może wzMOCnić Twoją kandydaturę (mile wdziane):

  • swoboda działania w Power BI, Power Automate i Excelu,
  • znajomość prawa pracy.

Co oferujemy? MOC przyjaznych warunków:

  • Umowa o pracę
  • Wpłata pracodawcy do PPK aż 4%
  • System premiowy
  • Dofinansowanie na przejazdy do pracy
  • Opieka medyczna
  • Wspólne wydarzenia
  • Profesjonalny system szkoleń
  • Ubezpieczenie na życie
  • Inicjatywy sportowe
  • System kafeteryjny myBenefit

Odkryj nowe MOCE dla swojej kariery w Polskim Funduszu Rozwoju.

Moc unikalnych projektów

Skala naszych projektów jest niespotykana. A każdy z nich niesie ze sobą ogromny wpływ na naszą rzeczywistość - gospodarkę, społeczeństwo i otoczenie biznesowe.

Moc zmiany społecznej

Inwestujemy w społeczeństwo. Dlaczego? Bo to przyszłość! To co robimy ma ogromny wpływ na życie wielu osób. Twórz z nami narzędzia, które mają na celu trwałą poprawę naszej codzienności.

Moc zespołu ekspertów

Grono naszych ekspertów tworzą najlepsi specjaliści i specjalistki o międzynarodowym doświadczeniu. Otwarci na dzielenie się wiedzą, pomoc i szukanie innowacyjnych rozwiązań. Dołącz do nas i wymieniaj się z nimi doświadczeniem!

Moc realnego wpływu

Praca w PFR S.A. to gwarancja, że to co robisz ma zawsze pozytywny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość. Efekty tych zmian możesz obserwować tu i teraz! Wnieś swój wkład w zmianę polskiej rzeczywistości.

Uwolnij swoją moc, pomożemy Ci w pełni ją wykorzystać!

Jeżeli jesteś zainteresowana/ny, prosimy o przesłanie aplikacji klikając w przycisk Aplikuj

~ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
~ Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

Polski Fundusz Rozwoju S.A.

Przejdź do profilu pracodawcy