Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Sales & Marketing Director (Hospitality) (m/f)

Rekrutacja zdalna

Dyrektor

Pełny etat

angielski

Średnia firma

Umowa o pracę

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, jednego z nowoczesnych, prestiżowych hoteli w Warszawie, poszukujemy osób na stanowisko Sales & Marketing Director.


Sales & Marketing Director (Hospitality) (m/f)

Sales & Marketing Director (Hospitality) (m/f)

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 66/12/2025/AD/13046/4527

Wymagania

  • realizacja strategii biznesowej firmy oraz działań w celu osiągnięcia optymalnych wyników,
  • wdrażanie i rozwijanie strategii sprzedaży oraz działań marketingowych,
  • analiza rynku, konkurencji i proponowanie działań zwiększających udział w rynku,
  • koordynacja pracy zespołu sprzedaży (Sales Manager, Sales Coordinator) oraz wsparcie w realizacji celów,
  • utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami, partnerami oraz zespołem wewnętrznym,
  • udział w targach, konferencjach i spotkaniach branżowych w celu promocji produktów i usług,
  • nadzór nad przygotowaniem ofert, negocjacjami i zamykaniem sprzedaży,
  • planowanie i realizacja rocznych spotkań sprzedażowych oraz aktualizacja strategii sprzedaży,
  • monitorowanie wyników sprzedaży i zapewnienie realizacji budżetowych celów,
  • zarządzanie bazą danych klientów oraz nadzór nad aktualizacją stawek i promocji na stronie hotelu,
  • szkolenie i rozwój zespołu sprzedaży.

Obowiązki

  • wykształcenie wyższe (preferowane: biznes, marketing lub pokrewne),
  • minimum 5 lat doświadczenia w sprzedaży na stanowisku Sales & Marketing Manager/Director w obszarze Hospitality, HoReCa, CITY, MICE lub TTOO leisure,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i budowania relacji,
  • umiejętność pracy pod presją i realizacji ambitnych celów,
  • znajomość obsługi komputera i systemów sprzedażowych,
  • wysoka kultura osobista, dyskrecja i orientacja na klienta,
  • umiejętność zarządzania zespołem, delegowania zadań i podejmowania decyzji,
  • inicjatywa, elastyczność, zdolności organizacyjne i planistyczne.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie hotelarskiej,
  • możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach,
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy uzależniony od wyników,
  • praca w dynamicznym i profesjonalnym zespole,
  • udział w prestiżowych wydarzeniach branżowych i konferencjach,
  • benefity pozapłacowe (np. zniżki na usługi hotelowe, pakiet medyczny),
  • realny wpływ na strategię sprzedaży i rozwój firmy.