
Dla naszego Klienta, jednego z nowoczesnych, prestiżowych hoteli w Warszawie, poszukujemy osób na stanowisko Sales & Marketing Director.
Sales & Marketing Director (Hospitality) (m/f)
Sales & Marketing Director (Hospitality) (m/f)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 66/12/2025/AD/13046/4527
Wymagania
- realizacja strategii biznesowej firmy oraz działań w celu osiągnięcia optymalnych wyników,
- wdrażanie i rozwijanie strategii sprzedaży oraz działań marketingowych,
- analiza rynku, konkurencji i proponowanie działań zwiększających udział w rynku,
- koordynacja pracy zespołu sprzedaży (Sales Manager, Sales Coordinator) oraz wsparcie w realizacji celów,
- utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami, partnerami oraz zespołem wewnętrznym,
- udział w targach, konferencjach i spotkaniach branżowych w celu promocji produktów i usług,
- nadzór nad przygotowaniem ofert, negocjacjami i zamykaniem sprzedaży,
- planowanie i realizacja rocznych spotkań sprzedażowych oraz aktualizacja strategii sprzedaży,
- monitorowanie wyników sprzedaży i zapewnienie realizacji budżetowych celów,
- zarządzanie bazą danych klientów oraz nadzór nad aktualizacją stawek i promocji na stronie hotelu,
- szkolenie i rozwój zespołu sprzedaży.
Obowiązki
- wykształcenie wyższe (preferowane: biznes, marketing lub pokrewne),
- minimum 5 lat doświadczenia w sprzedaży na stanowisku Sales & Marketing Manager/Director w obszarze Hospitality, HoReCa, CITY, MICE lub TTOO leisure,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- doskonałe umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i budowania relacji,
- umiejętność pracy pod presją i realizacji ambitnych celów,
- znajomość obsługi komputera i systemów sprzedażowych,
- wysoka kultura osobista, dyskrecja i orientacja na klienta,
- umiejętność zarządzania zespołem, delegowania zadań i podejmowania decyzji,
- inicjatywa, elastyczność, zdolności organizacyjne i planistyczne.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie hotelarskiej,
- możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach,
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy uzależniony od wyników,
- praca w dynamicznym i profesjonalnym zespole,
- udział w prestiżowych wydarzeniach branżowych i konferencjach,
- benefity pozapłacowe (np. zniżki na usługi hotelowe, pakiet medyczny),
- realny wpływ na strategię sprzedaży i rozwój firmy.



