Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało:
- planowanie i realizacja projektów i kampanii marketingowych promujących produkty finansowe
w internecie; - współpraca i koordynacja działań agencji kreatywnych w zakresie projektowania oraz tworzenia materiałów na potrzeby kampanii reklamowych i serwisów internetowych Banku;
- współpraca i koordynacja działań sieci afiliacyjnych, wydawców i domów mediowych;
- współpraca z innymi jednostkami Banku w celu prawidłowej realizacji budżetu i dostosowania strategii działań do planów sprzedażowych;
- wykorzystywanie nowoczesnych oraz innowacyjnych narzędzi e-marketingowych w celu skutecznej promocji marki w Internecie;
- zarządzanie serwisami WWW przez system CMS;
- raportowanie i analizowanie ruchu w serwisach internetowych Banku;
- udział w tworzeniu strategii marketingowej;
- analiza efektywności realizowanych działań marketingowych;
- kreowanie wizerunku firmy i budowania marki.
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego;
- minimum rocznego doświadczenia w zakresie działań marketingowych online;
- znajomości narzędzi komunikacji marketingowej online;
- znajomości rynku mediowego, umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z partnerami firmy
i dostawcami usług marketingowych; - doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów marketingowych i kampanii;
- kreatywności i innowacyjności;
- dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności aplikacji Excel);
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
- znajomości podstaw HTML i CSS;
- dobrze rozwiniętych umiejętności analitycznych i organizacyjnych;
- odpowiedzialności i konsekwencji w realizacji zadań;
- umiejętności podejmowania i argumentowania decyzji;
- umiejętności tworzenia i prowadzenia prezentacji;
- Znajomość rynku usług będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę na zastępstwo;
- prywatną opiekę medyczną;
- zdobywanie nowych doświadczeń i rozwój zawodowy w międzynarodowej korporacji finansowej;
- pracę w dynamicznym zespole;
- udział w strategicznych dla Banku projektach biznesowych;
- dużą samodzielność działania.