Polecamy
Rozwiń

Aplikacja mobilna KarierawFinansach.pl

Świat finansów jest na wyciągnięcie ręki!
Pobierz aplikację mobilną serwisu KarierawFinansach.pl i czytaj nasze treści, kiedy i gdzie chcesz.
 
Aplikacja jest dostępna w systemach iOS oraz Android i zawiera:
  • stale aktualizowane oferty pracy i szkoleń, 
  • artykuły poświęcone aktualnym trendom na rynku pracy w finansach, 
  • bazę wiedzy z opisami stanowisk, kwalifikacji zawodowych oraz pojęć, 
  • wizytówki pracodawców i informacje o ich planach rekrutacyjnych. 
 
Pobierz aplikację:
 

Życzymy miłego korzystania z aplikacji!

Aplikacja mobilna KarierawFinansach.pl

Świat finansów jest na wyciągnięcie ręki!
Pobierz aplikację mobilną serwisu KarierawFinansach.pl i czytaj nasze treści, kiedy i gdzie chcesz.
 
Aplikacja jest dostępna w systemach iOS oraz Android i zawiera:
  • stale aktualizowane oferty pracy i szkoleń, 
  • artykuły poświęcone aktualnym trendom na rynku pracy w finansach, 
  • bazę wiedzy z opisami stanowisk, kwalifikacji zawodowych oraz pojęć, 
  • wizytówki pracodawców i informacje o ich planach rekrutacyjnych. 
 
Pobierz aplikację:
 

Życzymy miłego korzystania z aplikacji!

Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Polecamy
Rozwiń

Aplikacja mobilna KarierawFinansach.pl

Świat finansów jest na wyciągnięcie ręki!
Pobierz aplikację mobilną serwisu KarierawFinansach.pl i czytaj nasze treści, kiedy i gdzie chcesz.
 
Aplikacja jest dostępna w systemach iOS oraz Android i zawiera:
  • stale aktualizowane oferty pracy i szkoleń, 
  • artykuły poświęcone aktualnym trendom na rynku pracy w finansach, 
  • bazę wiedzy z opisami stanowisk, kwalifikacji zawodowych oraz pojęć, 
  • wizytówki pracodawców i informacje o ich planach rekrutacyjnych. 
 
Pobierz aplikację:
 

Życzymy miłego korzystania z aplikacji!

Capgemini Polska
Data aktualizacji: 2018-09-13
Opole, opolskie
Obsługa klienta
angielski
Data aktualizacji: 2018-09-13 Aplikuj
English Customer Service Advisor
English Customer Service Advisor

Miejsce pracy/Place of work: Opole

About us

Capgemini is one of the world's foremost providers of consulting, technology and outsourcing services.

Cloud Infrastructure Services is one of the biggest outsourcing service providers in Poland. Since the establishment of our first service center in Krakow in 2004, it has achieved great success and grown rapidly. In 2006, we opened a second center in Katowice and in 2012 a third center in Opole. Today, our team of 2,000 professionals delivers IT outsourcing services to 40 clients in 20 languages.

Job description

After an induction training you will be able to:

  • handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer
  • analyze and resolve most common enquiries using step-by-step solutions provided to you
  • deliver high quality standard service to customers
  • cooperate with IT specialist team to deal with more complex issues
Candidate's profile

Before you start our induction training we will check if you have:

  • very good English language skills
  • pro client attitude and communication skills
  • basic experience in Windows 7 and MS Office
  • customer service experience (is an asset but is not necessary)
  • team player, problem solving attitude and efficient task management skills
What do we offer?
  • Work in multinational company for c.a. 100 Blue Chip Clients - known, global brands, supported by 6000 professionals in 30 languages
  • Clearly defined career path (experts or managers), wide range of trainings - over 20 000 online trainings and books also available at home,  trainings in classroom, funding for learning foreign languages
  • You will learn best practices and global business from Capgemini experts. Over 900 certificated professionals in the field of e.g. ITIL, Vmware, Citrix, Oracle Database
  • You will work in an inspiring atmosphere. We work together and celebrate together - Capgemini Theatre, employee volunteer program, integration events, sports events (basketball, volleyball) - everyone will find something for themselves!
  • In addition to the salary you will receive attractive benefit package (medical care for whole family, life insurance). You can recommend friends in Referral Program and collect awards!
  • Our offices are conveniently located with “Bicycle-friendly” certificate!As a disabled person you will get professional support. We are open to provide assistive technologies for people with diverse disabilities. We care about inclusion and equal rights approach. We conduct disability awareness trainings. Join our Win with Capgemini Program for people with disabilities.
Informujemy, że administratorem danych osobowych podanych w zgłoszeniach rekrutacyjnych jest Capgemini Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy al. Jerozolimskich 96. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016.922 z późn. zm.). na potrzeby realizacji procesów rekrutacji prowadzonych obecnie i w przyszłości. Informujemy, że w ramach procesu rekrutacji dane osobowe będą również przetwarzane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, w tym również przez jednostki Capgemini w Indiach. Podanie danych jest dobrowolne. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych ich poprawiania.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Capgemini Polska Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy na potrzeby procesów rekrutacji prowadzonych obecnie i w przyszłości zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016.922 z późn. zm.). Zezwalam również Capgemini Polska Sp z o.o. na przetwarzanie moich danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, w tym przez jednostki w Indiach oraz klientów Capgemini obejmujących wewnętrzne oraz zewnętrzne obszary EEA.”

Wszystkim zainteresowanym zapewniamy dyskrecję. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.