Polecamy
Rozwiń

Aplikacja mobilna KarierawFinansach.pl

Świat finansów jest na wyciągnięcie ręki!
Pobierz aplikację mobilną serwisu KarierawFinansach.pl i czytaj nasze treści, kiedy i gdzie chcesz.
 
Aplikacja jest dostępna w systemach iOS oraz Android i zawiera:
  • stale aktualizowane oferty pracy i szkoleń, 
  • artykuły poświęcone aktualnym trendom na rynku pracy w finansach, 
  • bazę wiedzy z opisami stanowisk, kwalifikacji zawodowych oraz pojęć, 
  • wizytówki pracodawców i informacje o ich planach rekrutacyjnych. 
 
Pobierz aplikację:
 

Życzymy miłego korzystania z aplikacji!

Aplikacja mobilna KarierawFinansach.pl

Świat finansów jest na wyciągnięcie ręki!
Pobierz aplikację mobilną serwisu KarierawFinansach.pl i czytaj nasze treści, kiedy i gdzie chcesz.
 
Aplikacja jest dostępna w systemach iOS oraz Android i zawiera:
  • stale aktualizowane oferty pracy i szkoleń, 
  • artykuły poświęcone aktualnym trendom na rynku pracy w finansach, 
  • bazę wiedzy z opisami stanowisk, kwalifikacji zawodowych oraz pojęć, 
  • wizytówki pracodawców i informacje o ich planach rekrutacyjnych. 
 
Pobierz aplikację:
 

Życzymy miłego korzystania z aplikacji!

Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Polecamy
Rozwiń

Aplikacja mobilna KarierawFinansach.pl

Świat finansów jest na wyciągnięcie ręki!
Pobierz aplikację mobilną serwisu KarierawFinansach.pl i czytaj nasze treści, kiedy i gdzie chcesz.
 
Aplikacja jest dostępna w systemach iOS oraz Android i zawiera:
  • stale aktualizowane oferty pracy i szkoleń, 
  • artykuły poświęcone aktualnym trendom na rynku pracy w finansach, 
  • bazę wiedzy z opisami stanowisk, kwalifikacji zawodowych oraz pojęć, 
  • wizytówki pracodawców i informacje o ich planach rekrutacyjnych. 
 
Pobierz aplikację:
 

Życzymy miłego korzystania z aplikacji!

Capgemini Polska
Data aktualizacji: 2018-09-13
Katowice, śląskie
Obsługa klienta
angielski, niemiecki
Data aktualizacji: 2018-09-13 Aplikuj
Asystent ds. Wsparcia Klienta
Asystent ds. Wsparcia Klienta
Miejsce pracy/Place of work: Katowice

Szkolenia wstępne przygotują Cię do:
  • Obsługi przychodzących połączeń telefonicznych/ e-maili od klientów dotyczących problemów technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
  • Analizowania i rozwiązywania najczęstszych zapytań korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań i procedur
  • Zapewnienia wysokiej jakości obsługi klientów
  • Współpracy z zespołem specjalistów IT w celu poradzenia sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami
Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:
  • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
  • Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność efektywnej komunikacji
  • Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
  • Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami w czasie
Informujemy, że administratorem danych osobowych podanych w zgłoszeniach rekrutacyjnych jest Capgemini Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy al. Jerozolimskich 96. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016.922 z późn. zm.). na potrzeby realizacji procesów rekrutacji prowadzonych obecnie i w przyszłości. Informujemy, że w ramach procesu rekrutacji dane osobowe będą również przetwarzane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, w tym również przez jednostki Capgemini w Indiach. Podanie danych jest dobrowolne. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych ich poprawiania.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Capgemini Polska Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy na potrzeby procesów rekrutacji prowadzonych obecnie i w przyszłości zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016.922 z późn. zm.). Zezwalam również Capgemini Polska Sp z o.o. na przetwarzanie moich danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, w tym przez jednostki w Indiach oraz klientów Capgemini obejmujących wewnętrzne oraz zewnętrzne obszary EEA.”

Wszystkim zainteresowanym zapewniamy dyskrecję. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.