Inspirujemy, dzielimy się wiedzą i budujemy relacje. Wspieramy pracowników w ciągłym rozwoju i nauce, aby mogli kształtować otaczającą nas rzeczywistość biznesową. Nasza przewaga tkwi w tym, co ludzkie. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.
A career in Administration and Secretarial Services, within internal firm services, will give you with the opportunity to provide administrative support to PwC employees. You'll focus on using business software applications to prepare reports, receiving and directing incoming calls or emails to the appropriate parties, arranging business travel, tracking expenses, and coordinating meeting arrangements.
Our team is led by the national administrative services team that oversees executive assistants and team assistants, administrative support concierge, dual support specialists, office services, document production, meeting and events, and project management. You'll help our team with calendar management, internal and external client scheduling, travel arrangements, expense reconciliation, client or account research, report generation and review, and routine communication management.
Lubisz pracę pełną wyzwań? Chcesz pracować z najlepszymi? To nasza oferta jest właśnie dla Ciebie :) Obecnie do naszego biura w Warszawie poszukujemy doświadczonych kandydatów na stanowisko:
Menedżer ds. Administracji i Nieruchomości
Zakres obowiązków:
- Zarządzaniem obszarem wsparcia administracyjnego ( w tym min. zakupy i zarządzanie w obszarze floty, ubezpieczeń, podróży służbowych),
- Zapewnienie efektywnego funkcjonowania administracyjno- gospodarczego biura w Warszawie oraz w innych miastach w Polsce,
- Zarządzanie utrzymaniem powierzchni biurowych Firmy oraz aktywne uczestnictwo w rozwoju nowych nieruchomości biurowych,
- Analiza i skuteczna optymalizacja procesów i kosztów,
- Zarządzanie zespołem oraz budowanie relacji z partnerami biznesowymi, w tym negocjacje
Od kandydatów oczekujemy:
- Praktycznej znajomość zakupów oraz obszarów administracyjnych – w tym m.in. utrzymania biura, zarządzania flotą samochodową, tworzenie oraz realizacja polityk podróży służbowych,
- Doświadczenia w zarządzaniu i utrzymaniu powierzchni biurowej, oraz doświadczenie w Umowach najmu,
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie,
- Wykształcenia wyższego,
- Nastawienia na wysoką jakość obsługi Klienta,
- Bardzo dobrej organizacji pracy oraz konsekwencji w działaniu,
- Skrupulatności i pozytywnego nastawienia,
- Otwartości na zdobywanie i pogłębianie wiedzy merytorycznej,
- Kreatywności w znajdywaniu nowych rozwiązań prowadzących do optymalizacji pracy zespołu.
Nasza oferta:
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia z systemem bonusowym
- Prywatna opieka medyczna dla Pracownika i członków najbliższej rodziny, lekarz pierwszego kontaktu dostępny w biurze, system kafeteryjny
- Szeroka oferta szkoleń eksperckich, baz wiedzy, mentoringu/coachingu oraz możliwość pracy z uznanymi ekspertami z różnych dziedzin
- Nowoczesny laptop i telefon służbowy z dużym pakietem danych
- Sekcje sportowe np. piłka nożna, koszykówka
- Świeże owoce każdego dnia i dostęp do taniej, smacznej firmowej kantyny
- Praca w zgranym zespole.