Naszym Klientem jest międzynarodowa firma dystrybucyjna o globalnym zasięgu działania. Produkty firmy popularne są wśród konsumentów na całym świecie.
Oferujemy
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Pakiet benefitów
- Ustaloną ścieżkę kariery
- Możliwość rozwoju w ramach międzynarodowej Grupy (możliwy transfer do zagranicznych oddziałów Grupy)
Opis stanowiska
- Planowanie, analiza i prognozowanie budżetu działu sprzedaży oraz marketingu
- Kontrola wyników oraz odchyleń, w wykonaniu założonego planu
- Wsparcie w analizach łańcucha dostaw
- Analiza nowych inwestycji, marż, cen produktów, rekomendowanie rozwiązań w zakresie pricingu oraz strategii sprzedażowej
- Śledzenie trendów na rynku, analizy konkurencji, rekomendowanie działań biznesowych
- Analiza i kontrola wydatków marketingowych
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz marketingu
- Przygotowywanie cyklicznych raportów na potrzeby Dyrektorów Sprzedaży oraz Zarządu
Profil kandydata
- Wyższe wykształcenie ekonomiczne
- Minimum 2 lata doświadczenia w podobnej roli w dziale kontrolingu
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Znajomość systemów klasy ERP będzie dodatkowym atutem
- Bardzo wysokie zdolności analityczne, dobra znajomość narzędzi - głownie MS Excell
- Znajomość VBA, SQL będą dodatkowym atutem
- Proaktywna postawa i chęć do kreowania nowych rozwiązań