Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
HAYS Poland
Data aktualizacji: 2018-10-17
Poznań, wielkopolskie
BPO/SSC, Obsługa klienta
Data aktualizacji: 2018-10-17

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Dla naszego Klienta, nowego międzynarodowego centrum usług wspólnych świadczącego usługi outsourcingowe dla Klientów z całego świata, pracującego w modelu 24/7, otwierającego swoją siedzibę w Poznaniu, poszukujemy osób na stanowiska  


Team Leader Customer Service
Team Leader Customer Service
Poznań, wielkopolskie
NR REF.:1111301

Do zadań osoby na powyższym stanowisku należeć będzie koordynowanie pracy podległego zespołu dedykowanego do obsługi konkretnego projektu (aktualnie projekt dotyczący social media), monitorowanie poziomu realizacji KPI, bieżące wsparcie, szkolenie oraz motywowanie pracowników, udział w rozwijaniu i usprawnianiu aktualnych procesów oraz sporządzanie raportów dot. efektywności pracy zespołu. 

Od Kandydatów oczekujemy min. 2 - letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie w dziale customer service, wykształcenia wyższego oraz bardzo dobrej znajomości języka angielskiego. Dodatkowo, idealnego Kandydata cechuje nastawienie na cel, samodzielność w podejmowaniu decyzji oraz gotowość do pracy w systemie zmianowym. 

Nasz Klient oferuje pracę w strukturach globalnej organizacji oraz realny wpływ na kształtowanie operacji w Polsce. 


Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji zachęcamy do przesyłania Cv za pośrednictwem funkcji "Aplikuj". 

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami. 

Poziom stanowiska
Kierownik
Poziom stanowiska
Kierownik
Poziom stanowiska
Kierownik