Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży FMCG oferująca produkty z kategorii kosmetycznej, mająca w swoim portfolio najlepiej sprzedające się marki i produkty w swoich segmentach. W związku z ciągłym rozwojem portfolio produktowego oraz zasięgu terytorialnego firmy, stanowisko zapewni dużo nowych wyzwań i różnorodność pracy.
What's on Offer
- Możliwości zdobywania doświadczenia i rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji, praca z dużymi rozpoznawalnymi markami,
- Benefity pozapłacowe (karta medyczna, ubezpieczenie na życie, pakiet multisport, itd.),
- Elastyczne godziny pracy,
Job Description
- Wspieranie akcji promocyjnych, programów lojalnościowych w podległych kanałach sprzedaży,
- Budowanie silnych marek w powierzonych kanałach z naciskiem na dystrybucje, merchandising oraz sprzedaż,
- Opracowywanie i wdrażanie narzędzi wspierających sprzedaż (materiały POS, katalogi i foldery sprzedażowe, itp.),
- Zarządzanie powierzonym budżetem,
- Rozwój i realizacja strategicznych planów Trade Marketingu w celu maksymalizacji zysku z klientami,
- Analiza realizowanych akcji, wyciąganie wniosków i tworzenie rekomendacji działań wspierających sprzedaż (praca z danymi z AC Nielsen)
The Successful Applicant
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne,
- Min. 1-2 letnie doświadczenia w Trade/Customer/Shopper Marketingu lub Category Management w branży FMCG,
- Dobra organizacja pracy, kreatywność i inicjatywa w działaniu,
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz utrzymywanie długofalowych relacji,
- Bardzo dobra znajomość Excel i PowerPoint, mile widziane doświadczenie w pracy z AC Nielsen,
- Swobodna komunikacja w języku angielskim,