Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2018-12-31
Księgowy ds. Należności
Nr ref. 180911/4646
Warszawa, mazowieckie
Księgowość
Data aktualizacji: 2018-12-31
Goldman Recruitment
Księgowy ds. Należności
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy świadczącej usługi doradcze na rynku nieruchomości, w związku z rozwojem struktur poszukujemy osoby na stanowisko Księgowego ds. Należności. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za kontrolę należności, udział w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca i roku czy zapewnienie wsparcia dla klientów.


Księgowy ds. Należności
Księgowy ds. Należności
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 180911/4646

Opis stanowiska:
  • księgowanie depozytów AR (alokowanie płatności, zarządzanie niezaalokowanymi płatnościami gotówkowymi),
  • utrzymywanie księgi płatności,
  • konfiguracja/monitorowanie klienta,
  • kontakt z klientem (monitoring należności, uzgadnianie salda rozrachunków itp.),
  • zapewnienie wsparcia w ramach zapytań o aplikacje gotówkowe ze strony klientów,
  • kontrola należności, uzgadnianie sald,
  • udział w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca i roku, w tym analiza, ewidencja oraz czasowa amortyzacja środków trwałych,
  • analiza oraz naliczanie/księgowanie listy płac,
  • przygotowywanie doraźnych zapytań, dokumentów oraz raportów,
  • analiza, księgowanie wyciągów bankowych i alokacja płatności przychodzących.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe (Ekonomia, Finanse i księgowość),
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • znajomość Excel, PowerPoint, Word,
  • znajomość systemów księgowych (ERP),
  • dokładność i dbałość o szczegóły,
  • zdolność do pracy pod presją czasu,
  • dobre zdolności interpersonalne,
  • zdolność do priorytetowego traktowania i koordynowania zadań w sposób zapewniający dotrzymanie wszystkich terminów.
Oferta obejmuje:
  • możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do kursów językowych, kartę multisport,
  • kursy oraz studia doszkalające,
  • biuro zlokalizowane w szybko rozwijającej się dzielnicy biurowej z łatwym dostępem do transportu publicznego.