Zadania:
- wspieranie zespołów stosujących Scrum
- i promowanie zwinnych metod pracy w Santander Consumer Banku
Od Kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia w pracy w zespołach stosujących metodyki zwinne, w tym co najmniej 2 lata doświadczenia w roli Scrum Mastera albo porównywalnej,
- wysokich umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych,
- umiejętności pracy w zespole i wspierania jego członków od strony organizacyjnej i relacji międzyludzkich we wszystkich fazach jego rozwoju,
- dogłębnego rozumienia i umiejętności stosowania wartości, reguł i praktyk agile,
- praktycznej znajomości Scruma,
- proaktywnego podejścia do rozwiązywania problemów i umiejętności efektywnego organizowania swojej pracy,
- doświadczenia w korzystaniu z narzędzi wspierających pracę zwinnych zespołów (Jira, Microsoft Team Foundation Server),
- wyższego wykształcenia,
- posiadania certyfikatu Professional Scrum Master™ level I (PSM I)
Mile widziane:
- certyfikat Professional Scrum Master™ level II (PSM II),
- komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w dynamicznym i ambitnym zespole;
- dużą samodzielność działania;
- możliwość rozwoju w międzynarodowej korporacji finansowej;
- atrakcyjny pakiet socjalny (mi.in.: prywatna opieka medyczna, karta multisport).