Temat tygodnia
– zobacz, jak się do nich przygotować i nie daj się zaskoczyć rekruterom!
Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
PwC
Data aktualizacji: 2019-02-15
Warszawa, mazowieckie
IT, Konsulting
Data aktualizacji: 2019-02-15 Aplikuj
PwC to sieć ponad 180.000 tysięcy pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii.

Inspirujemy, dzielimy się wiedzą i budujemy relacje. Wspieramy pracowników w ciągłym rozwoju i nauce, aby mogli kształtować otaczającą nas rzeczywistość biznesową. Nasza przewaga tkwi w tym, co ludzkie. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.

PwC to czwarta najsilniejsza marka świata według badania Brand Finance, a jednocześnie zwycięzca w 3 rankingach Warsaw Busiuness Journal: doradztwa biznesowego, podatkowego oraz usług audytowo- księgowych. Inspirujemy, dzielimy się wiedzą i budujemy Employee Branding naszych pracowników. U nas można uczyć się biznesu od najlepszych.

Aktualnie do naszego biura w Warszawie poszukujemy kandydata/ki na stanowisko:

Specjalista ds. wsparcia IT

Rola:

  • udzielanie pomocy pracownikom firmy w korzystaniu z zasobów informatycznych,
  • wsparcie użytkowników w korzystaniu z programów i sprzętu komputerowego,
  • rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym.
  • instalacja i konfiguracja komputerów dla pracowników firmy

Profil Kandydata:

  • znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego,
  • bardzo dobra znajomość systemu operacyjnego  Windows 10
  • podstawowa znajomość funkcjonowania sieci komputerowej,
  • znajomość oprogramowania biurowego i narzędziowego, np. MS Office, Lotus Notes, itp.,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
  • wykształcenie wyższe kierunkowe bądź w trakcie studiów informatycznych,
  • dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole.

Co oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz kartę sportową
  • dostęp do szkoleń e-learning, baz wiedzy i mentoring
  • wsparcie Buddy’iego w pierwszych dniach
  • nowoczesny laptop i smartfon z dużym pakietem danych
  • wyjazdy integracyjne
  • sekcje sportowe np. piłka nożna, koszykówka
  • świeże owoce każdego dnia