W naszej firmie będziesz odpowiedzialny za:
- ścisłą współpracę z głównym księgowym,
- planowanie, koordynowanie, nadzorowanie i kontrolę pracy podległych pracowników,
- nadzór nad ewidencją księgową zgodnie z przepisami prawa,
- nadzór nad prawidłowym alokowaniem uzyskiwanych przychodów i ponoszonych kosztów do działalności opodatkowanej i zwolnionej z podatku dochodowego,
- kalkulację podatku od osób prawnych, w tym rozliczanie pomocy publicznej,
- sporządzanie deklaracji podatkowych oraz odpowiedzialność za ich prawidłowość i terminowość,
- sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych oraz pakietów konsolidacyjnych,
- znajomość aktualnych przepisów z zakresu rachunkowości, podatków VAT i CIT,
- bieżące monitorowanie zmian w regulacjach prawnych,
- bieżący nadzór nad wprowadzaniem zmian w Spółce wynikających ze zmian przepisów,
- przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne firmy,
- współudział we wdrażaniu nowego zintegrowanego systemu informatycznego oraz bieżąca dbałość o wprowadzenie niezbędnych zmian programistycznych,
- kontrolę dokumentów i akceptację pod względem formalno-rachunkowym,
- odpowiedzialność za proces płatności i autoryzacji przelewów bankowych,
- tworzenie, wdrażanie, aktualizowanie oraz optymalizowanie procedur związanych z prawidłowym funkcjonowaniem obszaru księgowego,
- bieżąca współpracę z instytucjami zewnętrznymi.
Profil kandydata:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne (ekonomia, księgowość, finanse),
- minimum 5 letnie doświadczenie na stanowisku Zastępcy Głównego Księgowego w firmie produkcyjnej,
- doświadczenie w rozliczaniu pomocy publicznej (SSE),
- doświadczenie w konsolidacji Spółek i przygotowaniu pakietów sprawozdawczych,
- bardzo dobra znajomość polskiej ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego,
- doświadczenie we wdrażaniu systemu klasy ERP,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel,
- znajomość języka angielskiego – w stopniu komunikatywnym,
- doświadczenie w budowaniu i kierowaniu zespołem,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- orientacja na procesy, wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz logicznego myślenia,
- samodzielność, odpowiedzialność, sumienność oraz pro-aktywność w działaniu,
Dodatkowym autem będzie:
- znajomość przepisów podatkowych dotyczących cen transferowych,
- doświadczenie w zakresie rozliczania działalności zagranicznych, współpracy z zagranicznymi biurami, rachunkowymi i doradcami podatkowymi w obszarze działalności zagranicznych.
Prosimy o zamieszczenie w cv następujących klauzul:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w załączonym CV i innych dokumentach aplikacyjnych przez Aflofarm Farmacja Polska sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 133/151, 95-200 Pabianice, jako administratora danych osobowych, na potrzeby realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego. Udzielenie zgody jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Zgoda może zostać w każdym czasie wycofana poprzez wysłanie oświadczenia na adres e-mail: rekrutacja@aflofarm.pl lub na wskazany powyżej adres siedziby.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w załączonym CV i innych dokumentach aplikacyjnych przez Aflofarm Farmacja Polska sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 133/151, 95-200 Pabianice, na potrzeby realizacji przyszłych procedur rekrutacji pracowników, prowadzonych w okresie roku od dnia złożenia dokumentów aplikacyjnych. Udzielenie zgody jest dobrowolne, a zgoda może zostać w każdym czasie wycofana poprzez wysłanie oświadczenia na adres e-mail: rekrutacja@aflofarm.pl lub na wskazany powyżej adres siedziby.
Administratorem podanych przez Pana/Panią danych osobowych jest Aflofarm Farmacja Polska sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 133/151, 95-200 Pabianice, tel.: +48 42 22 53 100 e-mail: aflofarm@aflofarm.pl (Aflofarm). Podane dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego oraz – w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody – w celu przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych w okresie roku od dnia złożenia dokumentów aplikacyjnych. Po zakończonej rekrutacji dane osobowe będę archiwizowane przez okres 3 lat na podstawie prawnie uzasadnionego interesu tj. w celu obrony ewentualnych roszczeń do czasu upływu ich okresu przedawnienia. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest dobrowolnie wyrażona przez Pana/Panią zgoda, która może być w każdym czasie wycofana (przy czym nie wpływa to na wcześniejszą zgodność z prawem przetwarzania danych), a także prawnie uzasadniony interes administratora (obrona ewentualnych roszczeń). W każdym czasie przysługuje prawo dostępu do treści danych, prawo ich sprostowania, prawo usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Oświadczenia w zakresie realizacji praw prosimy składać na adres e-mail: daneosobowe@aflofarm.pl. Jeżeli mimo naszego wsparcia Pan / Pani uzna, że dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z przepisami obowiązującego prawa, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Odbiorcami przetwarzanych przez Aflofarm danych osobowych będą jedynie podmioty dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Aflofarm.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w załączonym CV i innych dokumentach aplikacyjnych przez Aflofarm Farmacja Polska sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 133/151, 95-200 Pabianice, jako administratora danych osobowych, na potrzeby realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego. Udzielenie zgody jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Zgoda może zostać w każdym czasie wycofana poprzez wysłanie oświadczenia na adres e-mail: rekrutacja@aflofarm.pl lub na wskazany powyżej adres siedziby.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w załączonym CV i innych dokumentach aplikacyjnych przez Aflofarm Farmacja Polska sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 133/151, 95-200 Pabianice, na potrzeby realizacji przyszłych procedur rekrutacji pracowników, prowadzonych w okresie roku od dnia złożenia dokumentów aplikacyjnych. Udzielenie zgody jest dobrowolne, a zgoda może zostać w każdym czasie wycofana poprzez wysłanie oświadczenia na adres e-mail: rekrutacja@aflofarm.pl lub na wskazany powyżej adres siedziby.
Administratorem podanych przez Pana/Panią danych osobowych jest Aflofarm Farmacja Polska sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 133/151, 95-200 Pabianice, tel.: +48 42 22 53 100 e-mail: aflofarm@aflofarm.pl (Aflofarm). Podane dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego oraz – w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody – w celu przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych w okresie roku od dnia złożenia dokumentów aplikacyjnych. Po zakończonej rekrutacji dane osobowe będę archiwizowane przez okres 3 lat na podstawie prawnie uzasadnionego interesu tj. w celu obrony ewentualnych roszczeń do czasu upływu ich okresu przedawnienia. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest dobrowolnie wyrażona przez Pana/Panią zgoda, która może być w każdym czasie wycofana (przy czym nie wpływa to na wcześniejszą zgodność z prawem przetwarzania danych), a także prawnie uzasadniony interes administratora (obrona ewentualnych roszczeń). W każdym czasie przysługuje prawo dostępu do treści danych, prawo ich sprostowania, prawo usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Oświadczenia w zakresie realizacji praw prosimy składać na adres e-mail: daneosobowe@aflofarm.pl. Jeżeli mimo naszego wsparcia Pan / Pani uzna, że dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z przepisami obowiązującego prawa, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Odbiorcami przetwarzanych przez Aflofarm danych osobowych będą jedynie podmioty dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Aflofarm.