Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
PwC
Data aktualizacji: 2019-01-10
Warszawa, mazowieckie
Konsulting, Obsługa klienta
Data aktualizacji: 2019-01-10

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

PwC to sieć ponad 180.000 tysięcy pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii.

Inspirujemy, dzielimy się wiedzą i budujemy relacje. Wspieramy pracowników w ciągłym rozwoju i nauce, aby mogli kształtować otaczającą nas rzeczywistość biznesową. Nasza przewaga tkwi w tym, co ludzkie. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.

Starszy Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami

Rola:

  • nadzorowanie nieruchomości – w tym przygotowanie i negocjacje umów najmu, udział w projektach budowy nowych powierzchni oraz projektach zmian/remontów w tym wyposażenia istniejących biur, tworzenie standardów wyposażenia
  • czynny udział w przeprowadzkach biur
  • zapewnienie efektywnego funkcjonowania administracyjno- gospodarczego biura w Warszawie
  • analiza i skuteczna optymalizacja procesów i kosztów

Profil:

  • doświadczenie w prowadzeniu projektów budowy/remontów/przeprowadzek 
    biur – warunek konieczny
  • min 5 lat doświadczenia na analogicznym stanowisku
  • doświadczenie w zakupach wyposażenia biurowego
  • doświadczenie w utrzymaniu biur (repair & maintenance)
  • doświadczenie w podpisywaniu umów najmu, mile widziany udział w przetargach
  • doświadczenie w security (systemy bezpieczeństwa: CCTV, KD, SSWiN, ochrona fizyczna, implementowanie i monitorowanie przestrzegania procedur) mile widziane
  • rozumienie rysunków dwg
  • doświadczenie w pracy na umowami najmu itd.
  • umiejętność pracy pod presją czasu (kilka projektów na raz)
  • umiejętność pracy w zespole
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
  • ukierunkowanie na realizację celów oraz wzięcie odpowiedzialności za swoje projekty
  • skrupulatność i pozytywne nastawienie
  • otwartość na zdobywanie i pogłębianie wiedzy merytorycznej
  • kreatywność w znajdywaniu nowych rozwiązań

Nasza oferta:

  • atrakcyjny pakiet wynagrodzenia
  • prywatna opieka medyczna dla Pracownika i członków najbliższej rodziny, lekarz pierwszego kontaktu dostępny w biurze, system kafeteryjny
  • szeroka oferta szkoleń eksperckich, baz wiedzy, mentoringu/coachingu oraz możliwość pracy z uznanymi ekspertami z różnych dziedzin
  • nowoczesny laptop i telefon służbowy z dużym pakietem danych
  • sekcje sportowe np. piłka nożna, koszykówka
  • świeże owoce każdego dnia i dostęp do taniej, smacznej firmowej kantyny
  • praca w zgranym zespole