Międzynarodowy koncern z 3 lokalizacjami w Polsce, miejsce pracy okolice Opola. Praca w świeżo odremontowanym budynku z nowoczesnym wystrojem, ze świetnymi ludźmi i przyjazną atmosferą.
What's on Offer
Nasz Klient oferuje:
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia (prywatna opieka medyczna, auto służbowe)
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia w międzynarodowym środowisku
Job Description
- Prowadzenie działu księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
- Prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych
- Odpowiedzialność za prowadzenie dokumentacji podatkowej VAT i CIT, sporządzanie deklaracji i prawidłowe rozliczenia podatków
- Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych na potrzeby audytu
- Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu oraz instytucji zewnętrznych
- Współpraca w grupie kapitałowej w zakresie realizacji projektów strategicznych
- Tworzenie i modyfikacja dokumentacji dotyczącej zarządzania ryzykiem
- Tworzenie okresowych raportów dotyczących zarządzania ryzykiem,
- Nadzorowanie przygotowania dokumentacji w zakresie cen transferowych
- Gromadzenie informacji oraz prowadzenie bazy zdarzeń w ramach zarządzania ryzykiem operacyjnym
The Successful Applicant
- Wykształcenie wyższe kierunkowe: finanse, ekonomia, rachunkowość
- Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
- Znajomość programu SAP - moduły FI, AA
- Mile widziane doświadczenie w pracy z BPC
- Bardzo dobra znajomości przepisów księgowych i podatkowych oraz zasad polityki cen transferowych
- Orientacja w przepisach celnych
- Doświadczenie w zarządzaniu środkami finansowymi oraz w pracy w systemie bankowym (gotówka, karty, gwarancje itp.)
- Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych oraz zarządzania zespołem
- Biegła znajomość programów z pakietu MS Office(w szczególności: Excel)
- Doskonała organizacja pracy