Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Michael Page
Data aktualizacji: 2019-02-08
Kraków, małopolskie
IT, BPO/SSC
Data aktualizacji: 2019-02-08 Aplikuj

IT Service Desk Coordinator (m/f)


Kraków32257_MP_PL

Międzynarodowa Grupa Kapitałowa, producent produktów żywnościowych (FMCG)
What's on Offer
  • Umowa o pracę
  • Benefity pozapłacowe
  • Praca w międzynarodowym środowisku
  • Możliwości rozwoju swoich kompetencji
  • Miła atmosfera pracy
Job Description
  • Zarządzanie pracą zespołu Service Desk w celu zapewnienia skutecznego bieżącego wsparcia teletechnicznego na pierwszej linii w obszarze całego Management Unit (w tym wsparcie użytkowników anglojęzycznych)
  • Zapewnienie oraz utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi klienta wewnętrznego dla wszystkich zapytań, wsparcie użytkowników na pierwszej linii według trzystopniowego modelu zarządzania aplikacjami
  • Analiza oraz eskalacja nierozstrzygniętych problemów (w tym także kontakt z zewnętrznymi dostawcami usług) w celu sprawnego ich rozwiązania
  • Odpowiedzialność za zarządzanie incydentami oraz za rejestrację wszystkich zgłoszeń w systemie Service Desk w celu zapewnienia bieżącego monitorowania skuteczności działania Service Desk
  • Administrowanie systemami informacyjnymi (zakładanie użytkowników, nadawanie uprawnień), PH/RS/RWN/Sharepoint/ Plus WorkFlow w celu zapewnienia ciągłości działania
  • Monitorowanie poprawności działania infrastruktury informatycznej firmy oraz nadzór nad naprawami celem zapewnienia odpowiedniego poziomu dostępności
  • Odpowiedzialność za cykliczne przeprowadzanie procesu wymiany urządzeń IT wg. określonej polityki IS (w tym współudział w procesie wyboru dostawcy)oraz nadzór nad prawidłową ewidencja wszystkich urządzeń IT w systemie ServiceDesk
  • Prowadzenie jasnej logicznej i precyzyjnej dokumentacji związanej z działalnością na zajmowanym stanowisku, opracowywanie procedur i tworzenie właściwych formularzy, celem łatwego i przejrzystego śledzenia historii zmian, a także dotrzymanie zgodności z zatwierdzonymi procedurami
The Successful Applicant
  • Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Znajomość zasad budowy sieci komputerowych i ich administrowania
  • Podstawowe umiejętności zarządzania serwerami MS Windows
  • Znajomość zagadnień baz danych, znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym (B2) jako warunek konieczny
  • Znajomość metodologii ITIL
  • Komunikatywność, umiejętność współpracy, konsekwencja w działaniu, dbałość o jakość
  • Znajomość zagadnień baz danych
  • 2 lata doświadczenia w koordynowaniu niewielkim zespołem

Jeśli czujesz, ze ta oferta jest dla Ciebie, kliknij w przycisk aplikuj
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.


DLACZEGO MICHAEL PAGE?

  • Kandydat w centrum uwagi
  • Doradztwo i pełne wsparcie
  • Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców