Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Michael Page
Data aktualizacji: 2019-05-17
IT Service Desk Coordinator (m/f)
Nr ref. 32257_MP_PL
Kraków, małopolskie
IT, BPO/SSC
Data aktualizacji: 2019-05-17

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole

IT Service Desk Coordinator (m/f)


Kraków32257_MP_PL

Międzynarodowa Grupa Kapitałowa, producent produktów żywnościowych (FMCG)
What's on Offer
  • Umowa o pracę
  • Benefity pozapłacowe
  • Praca w międzynarodowym środowisku
  • Możliwości rozwoju swoich kompetencji
  • Miła atmosfera pracy
Job Description
  • Zarządzanie pracą zespołu Service Desk w celu zapewnienia skutecznego bieżącego wsparcia teletechnicznego na pierwszej linii w obszarze całego Management Unit (w tym wsparcie użytkowników anglojęzycznych)
  • Zapewnienie oraz utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi klienta wewnętrznego dla wszystkich zapytań, wsparcie użytkowników na pierwszej linii według trzystopniowego modelu zarządzania aplikacjami
  • Analiza oraz eskalacja nierozstrzygniętych problemów (w tym także kontakt z zewnętrznymi dostawcami usług) w celu sprawnego ich rozwiązania
  • Odpowiedzialność za zarządzanie incydentami oraz za rejestrację wszystkich zgłoszeń w systemie Service Desk w celu zapewnienia bieżącego monitorowania skuteczności działania Service Desk
  • Administrowanie systemami informacyjnymi (zakładanie użytkowników, nadawanie uprawnień), PH/RS/RWN/Sharepoint/ Plus WorkFlow w celu zapewnienia ciągłości działania
  • Monitorowanie poprawności działania infrastruktury informatycznej firmy oraz nadzór nad naprawami celem zapewnienia odpowiedniego poziomu dostępności
  • Odpowiedzialność za cykliczne przeprowadzanie procesu wymiany urządzeń IT wg. określonej polityki IS (w tym współudział w procesie wyboru dostawcy)oraz nadzór nad prawidłową ewidencja wszystkich urządzeń IT w systemie ServiceDesk
  • Prowadzenie jasnej logicznej i precyzyjnej dokumentacji związanej z działalnością na zajmowanym stanowisku, opracowywanie procedur i tworzenie właściwych formularzy, celem łatwego i przejrzystego śledzenia historii zmian, a także dotrzymanie zgodności z zatwierdzonymi procedurami
The Successful Applicant
  • Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Znajomość zasad budowy sieci komputerowych i ich administrowania
  • Podstawowe umiejętności zarządzania serwerami MS Windows
  • Znajomość zagadnień baz danych, znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym (B2) jako warunek konieczny
  • Znajomość metodologii ITIL
  • Komunikatywność, umiejętność współpracy, konsekwencja w działaniu, dbałość o jakość
  • Znajomość zagadnień baz danych
  • 2 lata doświadczenia w koordynowaniu niewielkim zespołem

Jeśli czujesz, ze ta oferta jest dla Ciebie, kliknij w przycisk aplikuj
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.


DLACZEGO MICHAEL PAGE?

  • Kandydat w centrum uwagi
  • Doradztwo i pełne wsparcie
  • Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców
Poziom stanowiska
Specjalista

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Poziom stanowiska
Specjalista

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Poziom stanowiska
Specjalista