What's on Offer
- Umowa o pracę
- Benefity pozapłacowe
- Praca w międzynarodowym środowisku
- Możliwości rozwoju swoich kompetencji
- Miła atmosfera pracy
Job Description
- Zarządzanie pracą zespołu Service Desk w celu zapewnienia skutecznego bieżącego wsparcia teletechnicznego na pierwszej linii w obszarze całego Management Unit (w tym wsparcie użytkowników anglojęzycznych)
- Zapewnienie oraz utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi klienta wewnętrznego dla wszystkich zapytań, wsparcie użytkowników na pierwszej linii według trzystopniowego modelu zarządzania aplikacjami
- Analiza oraz eskalacja nierozstrzygniętych problemów (w tym także kontakt z zewnętrznymi dostawcami usług) w celu sprawnego ich rozwiązania
- Odpowiedzialność za zarządzanie incydentami oraz za rejestrację wszystkich zgłoszeń w systemie Service Desk w celu zapewnienia bieżącego monitorowania skuteczności działania Service Desk
- Administrowanie systemami informacyjnymi (zakładanie użytkowników, nadawanie uprawnień), PH/RS/RWN/Sharepoint/ Plus WorkFlow w celu zapewnienia ciągłości działania
- Monitorowanie poprawności działania infrastruktury informatycznej firmy oraz nadzór nad naprawami celem zapewnienia odpowiedniego poziomu dostępności
- Odpowiedzialność za cykliczne przeprowadzanie procesu wymiany urządzeń IT wg. określonej polityki IS (w tym współudział w procesie wyboru dostawcy)oraz nadzór nad prawidłową ewidencja wszystkich urządzeń IT w systemie ServiceDesk
- Prowadzenie jasnej logicznej i precyzyjnej dokumentacji związanej z działalnością na zajmowanym stanowisku, opracowywanie procedur i tworzenie właściwych formularzy, celem łatwego i przejrzystego śledzenia historii zmian, a także dotrzymanie zgodności z zatwierdzonymi procedurami
The Successful Applicant
- Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Znajomość zasad budowy sieci komputerowych i ich administrowania
- Podstawowe umiejętności zarządzania serwerami MS Windows
- Znajomość zagadnień baz danych, znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym (B2) jako warunek konieczny
- Znajomość metodologii ITIL
- Komunikatywność, umiejętność współpracy, konsekwencja w działaniu, dbałość o jakość
- Znajomość zagadnień baz danych
- 2 lata doświadczenia w koordynowaniu niewielkim zespołem