Naszym Klientem jest fundusz będący oddziałem międzynarodowej grupy kapitałowej. Obecnie do swojego biura w Warszawie poszukuje Asystenta/ki Biura.
What's on Offer
pracę w międzynarodowej organizacji, u jednego z liderów w swojej branży możliwość dalszego rozwoju zawodowego stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
Job Description
Wsparcie pracy Zarządu Firmy Obsługa recepcji a w tym połączeń telefonicznych i gości Dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy biurem a pracownikami w terenie Odpowiedzialność za zaopatrzenie biura w artykuły biurowe i spożywcze Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług teleinformatycznych, sprzątania, serwisu urządzeń biurowych, itp. Organizacja spotkań, szkoleń, obsługa sali konferencyjnych Wsparcie działu księgowości i administracji Dbanie o wizerunek biura, jego czystość i stan techniczny
The Successful Applicant
- mile widziane doświadczenie na stanowisku administracyjnym
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- biegła znajomość MS Office
- doskonała organizacja pracy własnej
- komunikatywność i dojrzałość w kontaktach z ludźmi
- szybkość w działaniu