Oferujemy
- pracę w stabilnej organizacji, na samodzielnym i odpowiedzialnym stanowisku
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- pakiet dodatkowych benefitów
Opis stanowiska
- Obsługa floty samochodowej: obsługa umów z dostawcami kart flotowych, prowadzenie niezbędnej dokumentacji i formalności urzędowych, kontakt z klientem wewnętrznym pod kątem przestrzegania standardów, niezbędnej obsługi serwisowej)
- Obsługa infrastruktury IT - kontakt z centralą i dostawcami usług w tym zakresie, dbanie o konfigurację sprzętu
- Zapewnienie sprawnego i uporządkowanego przepływu i archiwizacji dokumentów
- Zarządzanie korespondencją w spółce
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych
Profil kandydata
- min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku - na stanowisku związanym z administracją
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- znajomość funkcjonowania elektronicznego obiegu dokumentów
- dobra znajomość zagadnień teleinformatycznych oraz obsługi urządzeń biurowych
- doskonała organizacja pracy własnej
- komunikatywność i dojrzałość w kontaktach z ludźmi