Menedżer Procesów Zakupowych
Rola:
- zarządzanie procesem zakupowym PTP z uwzględnieniem specyfiki
i standardów firmy - zarządzanie zespołem poprzez motywacje, wsparcie merytoryczne oraz promowanie rozwoju
- zapewnienie wysokiego poziomu realizacji zadań oraz jakości danych
- zarządzanie współpracą z innymi działami firmy
- zarządzanie bieżąca operacyjna współpracą oraz bazą dostawców
- analiza i optymalizacja procesów zakupowych,
- wdrażanie zmian / optymalizacji mających na celu usprawnienie i poprawę efektywności realizowanych procesów.
- ciągła praca nad poprawą wskaźników KPI
- sporządzanie prognoz oraz analiz zakupowych,
- kontrola jakości procesów zakupowych,
- szkolenia dla pracowników z wykorzystania narzędzi zakupowych,
- uczestnictwo w procesach przetargowych,
- negocjacje warunków współpracy i zarządzanie relacjami z dostawcami.
Profil:
- min 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- umiejętność wykonywania i analizy raportów,
- doświadczenie w tworzeniu i optymalizacji procesów,
- doświadczenie w procesach przetargowych i przygotowaniu umów o współpracy,
- postawa proaktywna, nastawienie na realizację celów,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność pracy w zespole,
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
- skrupulatność i pozytywne nastawienie,
- otwartość na zdobywanie i pogłębianie wiedzy merytorycznej,
- kreatywność w znajdowaniu nowych rozwiązań.
Nasza oferta:
- atrakcyjny pakiet wynagrodzenia
- prywatna opieka medyczna dla Pracownika i członków najbliższej rodziny,
- lekarz pierwszego kontaktu dostępny w biurze, system kafeteryjny
- szeroka oferta szkoleń eksperckich, baz wiedzy, mentoringu/coachingu oraz możliwość pracy z uznanymi ekspertami z różnych dziedzin
- nowoczesny laptop i telefon służbowy z dużym pakietem danych
- sekcje sportowe np. piłka nożna, koszykówka
- świeże owoce każdego dnia i dostęp do taniej, smacznej firmowej kantyny