Naszym klientem jest międzynarodowa organizacja z branży home appliance (duże i małe AGD). Firma istnieje od wielu lat, obecna jest w wielu krajach oraz jest jednym z liderów w branży.
What's on Offer
- Zatrudnienie w oparciu o Umowę o prace lub B2B
- Możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- Stacjonarną pracę w biurze w Warszawie (okazjonalne wyjazdy stanowiące 20% czasu pracy)
- Samochód służbowy
Job Description
Zarządzanie procesami operacyjnymi w dziale serwisu (serwisy fabryczne i autoryzowane, zwroty, wsparcie techniczne) Zarządzanie wskaźnikami KPIs Wdrażanie nowych procesów i procedur Raportowanie wyników z realizacji zadań ilościowych i jakościowych Zarządzanie zespołem, rozwój pracowników oraz ocena ich bieżącej pracy
The Successful Applicant
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w Dziale Serwisu z odpowiedzialnością za operacje (preferowane doświadczenie w branży dużego i małego AGD lub klimatyzacji)
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w firmach o dużym obrocie (kilka tys. napraw)
- Znajomość procesów i procedur związanych z naprawą sprzętu Elektroniki użytkowej
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego