Oferujemy
- Możliwość rozwoju i budowania kariery zawodowej w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji
- Pracę w dynamicznej organizacji w ambitnym zespole
- Satysfakcjonujący poziom wynagrodzenia
- Pakiet benefitów firmowych
Opis stanowiska
- Tworzenie i realizacja długo i średniookresowej strategii promocji marki w internecie
- Budowanie zaangażowania i lojalności konsumentów
- Współpraca z Domami Mediowymi oraz Agencjami Marketingowymi przy planowaniu i realizowaniu kampanii marketingowych
- Analizowanie ruchu oraz zachowań użytkowników w kanałach digital
- Mierzenie i raportowanie efektywności działań digital marketingowych
- Minimalizacja średniego kosztu pozyskania klientów we wszystkich kanałach digitalowych
- Zwiększanie pozyskiwania i konwersji klientów online zgodnie z celami sprzedaży e-commerce i ogólną strategią marketingową
- Opracowywanie strategii zwiększania ruchu na stronie (płatne reklamy, SEM, SEO, SEA, CM, ulepszanie treści)
Profil kandydata
- Min. 2- letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie FMCG
- Rozwinięte umiejętności analityczne oraz wyciągania wniosków
- Znajomość technologii internetowych i trendów rynkowych
- Kreatywność oraz umiejętność zarządzania ryzykiem
- Nastawienie na automatyzacje i optymalizacje działań w kanale digital
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego