Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
PwC
Data aktualizacji: 2019-06-11
Administrator SharePoint
Nr ref. 52007WD
Warszawa, mazowieckie
Konsulting, Administracja
Data aktualizacji: 2019-06-11

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

PwC to sieć ponad 250 000 tysięcy pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.

Poszukujemy doświadczonych pracowników do zespołu administratorów baz danych SQL Server . Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za obszary związane z zarządzaniem środowiska SharePoint, wdrożenia nowych instancji i wersji systemów, optymalizację, wsparcie użytkowników wewnętrznych PwC w regionie CEE.

Administrator SharePoint

lokalizacja: Warszawa

Rola

  • Administracja środowiskami SharePoint 2013

  • Uczestnictwo w projektach takich jak: upgrade wersji SharePoint, wdrożenie nowej platformy SharePoint, optymalizacja istniejącego środowiska, implementacja nowych rozwiązań

  • Wdrażanie najlepszych praktyk w środowiskach SharePoint

  • Rozwiązywanie problemów technicznych

  • Obsługa zgłoszeń serwisowych na poziomie 3 linii wsparcia

  • Pełnienie roli eksperta w technologii SharePoint

  • Udział w wewnętrznych projektach i zadaniach w obszarze administracji systemami

  • Wsparcie wewnętrznego zespołu Service Desk w rozwiązywaniu technicznych zagadnień związanych z obsługiwanymi systemami

Profil

  • Minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w obszarze administracji SharePoint

  • Bardzo dobra znajomość platform SharePoint: SharePoint 2013 umożliwiająca samodzielne wykonywanie zadań

  • Dobra znajomość stosu narzędzi: Windows Server, SQL Server, Active Directory

  • Znajomość platformy Azure będzie dodatkowym atutem

  • Dobra znajomość PowerShell

  • Podstawowa znajomość zagadnień sieciowych

  • Dokładność i sumienność w wykonywaniu przydzielonych zadań

  • Umiejętność i chęć pracy w zespole

  • Umiejętności analityczne pozwalające na przełożenie wymagań biznesowych na odpowiednią konfigurację systemów

  • Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym, pozwalającym na swobodną komunikację w codziennej pracy

Oferta

  • Możliwość udziału w ciekawych międzynarodowych projektach

  • Dostęp do najnowszych technologii IT, praca na środowiskach w chmurze

  • Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne, zarówno w obszarze obsługiwanych technologii, jak i z umiejętności miękkich

  • Jasno określona ścieżka kariery, możliwość przekwalifikowania

  • Możliwość korzystania z elastycznych godzin pracy

  • Praca w dogodnej lokalizacji przy stacji metro Politechnika

  • Atrakcyjny pakiet świadczeń dla pracowników (prywatna opieka medyczna, program benefitowy)