Temat tygodnia
Sprawdźcie, ile wynoszą zarobki w 2019 r. w Krakowie, Wrocławiu i Warszawie.
Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2019-05-24
Kraków, małopolskie
IT, Konsulting
Data aktualizacji: 2019-05-24
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy doradczej, poszukujemy kandydatów na stanowisko dyrektorskie w obszarze  


Managing Director, IT Business Unit
Managing Director, IT Business Unit
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 190213/5091

Opis stanowiska:
  • zarządzanie ponad 300-osobowym zespołem zlokalizowanym w kilku lokalizacjach w Polsce, z dużym potencjałem wzrostowym,
  • operacjny nadzór nad zespołami w ramach Java Development, Cyber Security, Risk Transformation, SAP, Testing, 
  • współpraca z analogicznymi zespołami zlokalizowanymi w biurach na całym świecie,
  • zarządzanie i rozwój portfela klientów zewnętrznych obsługiwanych przez departament,
  • uczestnictwo w Leadership Team, który podejmuje kluczowe decyzje dla organizacji w Polsce i Europie,
  • reprezentowanie organizacji na zewnątrz. 
Wymagania:
  • ponad 15 lat doświadczenia zawodowego,
  • doświadczenie w zarządzaniu dużymi, rozproszonymi zespołami w międzynarodowej organizacji,
  • bardzo mie widziane doswiadczenie w consultingu,
  • doświadczenie poparte sukcesami w obszarze rozwoju biznesu i kompleksowej obsługi klientów korporacyjnych,
  • bardzo dobre umiejętnośći interpersonalne, charyzma,
  • znajomość Agile/ metodologii tworzenia oprogramowania.
Oferta obejmuje:
  • możliwość rozwoju w prestiżowej, gobalnej organizacji,
  • możliwość pracy w Warszawie lub Wrocławiu,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, samochód służbowy,
  • atrakcyjny pakiet benefitów.