Una carrera en nuestra práctica de Real Estate Consulting - CS, dentro de los servicios de General Consulting, te brindará la oportunidad de ayudar a los clientes a aprovechar las ventajas esenciales de trabajar junto a líderes comerciales para resolver sus problemas más complejos y capturar sus mejores oportunidades. Trabajamos con algunas de las compañías más grandes y más complejas para comprender sus problemas comerciales únicos y las oportunidades en un entorno siempre cambiante. Ayudamos a crear un cambio sostenible al estimular la innovación, desbloquear las posibilidades de datos, navegar la complejidad regulatoria y de riesgos, optimizar las ofertas, y alinear los costos con la estrategia comercial para crear una ventaja competitiva.
Nuestro equipo ayuda a los clientes a evaluar su ambiente objetivo de bienes raíces e identificar los riesgos y oportunidades. Con nosotros, ayudarás al equipo a apoyar a los propietarios/usuarios corporativos, desarrolladores, las organizaciones de hospitalidad e inversionistas durante una negociación o reestructuración.
Obecnie poszukujemy kandydatów do działu usług doradczych, na stanowisko:
Konsultant w dziale Nieruchomości do zespołu Wycen Nieruchomości
Miejsce pracy: Warszawa
Zespół Wycen Nieruchomości skupia osoby wyspecjalizowane w sporządzaniu
operatów szacunkowych, Raportów z wycen nieruchomości (IVS) analiz nieruchomości i rynku nieruchomości wykorzystywanych bezpośrednio przez naszych klientów bądź jako kluczowy element strategicznych projektów doradczych realizowanych przez PwC.
Rola:
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko Konsultanta posiadających uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego. Osoba na bieżąco zaangażowana będzie w projekty doradcze z zakresu wycen nieruchomości, analiz finansowych nieruchomości i analiz rynku nieruchomości oraz szeroko pojętego doradztwa strategicznego w obszarze nieruchomości.
Profil:
- Min. 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze wycen nieruchomości komercyjnych;
- Uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego;
- Doświadczenie w przygotowywaniu zaawansowanych, dynamicznych modeli wycen w formacie MS Excel;
- Samodzielność;
- Umiejętność rozwiązywania złożonych problemów;
- Umiejętność zarządzania czasem pracy w prowadzeniu wielu zadań jednocześnie;
- Umiejętność zarządzania pracą własną oraz współpracowników (podwykonawców, pracowników usług wsparcia);
- Biegła znajomość języka angielskiego oraz polskiego;
- Umiejętność budowania trwałych relacji z klientem oraz współpracy w zespole;
- Wysokie umiejętności analityczne.
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowym środowisku na interesujących projektach;
- Możliwość poszerzenia doświadczenia zawodowego i własnego rozwoju w wiodącej firmie konsultingowej;
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego w ramach firmy.