Zakres zadań:
- kierowanie i nadzór nad funkcjonowaniem placówki detalicznej przy ul. Długiej,
- realizacja wyniku biznesowego oddziału zgodnie ze strategicznymi celami mBanku,
- zarządzanie podległymi pracownikami, dbałość o rozwój i skuteczne motywowanie pracowników do osiągania wyznaczonych celów (miesięcznych/kwartalnych/rocznych),
- realizowanie planów sprzedaży i działań marketingowych w podległej jednostce,
- dbanie o wysokie standardy obsługi klientów i budowanie pozycji rynkowej mBanku.
Oczekiwania:
- doświadczenie w prowadzeniu z sukcesem placówki bankowej/ zespołu o podobnym modelu biznesowym,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym w sektorze usług finansowych oraz realizacji planów sprzedażowych w zarządzanym oddziale,
- znajomość technik sprzedaży oraz podstawowych produktów depozytowych, kredytowych i inwestycyjnych,
- doświadczenie w obsłudze klienta (sprzedaż produktów kredytowych i depozytowo-inwestycyjnych dla osób fizycznych),
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office, Internet, aplikacje i systemy bankowe),
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem,
- umiejętność planowania i stawiania celów oraz ich rozliczania,
- umiejętność prowadzenia negocjacji i budowania pozytywnych relacji z klientami.
Oferujemy m.in.:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w organizacji oferującej najwyższą jakość obsługi klienta,
- udział w ogólnobankowych projektach dotyczących rozwoju sieci detalicznej.