Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
MBE group
Data aktualizacji: 2020-01-13
Warszawa, mazowieckie
Sprzedaż
Data aktualizacji: 2020-01-13
Łączymy pracodawców i kandydatów, świadcząc kompleksowe usługi z zakresu rekrutacji i employer brandingu. Obejmują one konsulting oraz wsparcie kreatywne i logistyczne dla pracodawców pod marką MBE:branding, działalność wydawniczą skierowaną do finansistów (serwis rekrutacyjny www.KarierawFinansach.pl oraz przewodnik „Kariera w Finansach i Bankowości”) oraz obcokrajowców szukających zatrudnienia w Polsce (projekt Careers in Poland), a także system do zarządzania projektami rekrutacyjnymi – AppManager.

Rekrutujemy na stanowisko:

Key Account Manager


W związku z dynamicznym rozwojem systemu do zarządzania projektami rekrutacyjnymi AppManager poszukujemy samodzielnego handlowca, który będzie odpowiedzialny za kontakt z bezpośrednimi klientami. Jeśli po lekturze poniższego opisu stanowiska czujesz, że to coś dla Ciebie, nie wahaj się z przesłaniem do nas aplikacji.

Charakterystyka stanowiska:

  • współtworzenie strategii sprzedaży produktu B2B,
  • generowanie szans sprzedażowych i prowadzenie procesu sprzedaży od pierwszego kontaktu do sfinalizowania kontraktu,
  • budowanie relacji z partnerami biznesowymi,
  • realizacja planów sprzedażowych (target),
  • analiza potrzeb klientów i przekazywanie ich działowi produktowemu,
  • aktywne uczestnictwo w konferencjach oraz spotkaniach branżowych,
  • analiza rynku i konkurencji,
  • możliwość sprzedaży innych produktów z portfolio MBE group (media rekrutacyjne, usługi z obszaru employer branding),
  • rejestrowanie aktywności w systemie CRM.

Charakterystyka firmy:

  • Pracujemy z wykorzystaniem nowoczesnego systemu CRM.
  • Jako handlowiec masz duży wpływ na proces sprzedaży produktu, który oferujesz klientom.
  • Jesteś też blisko produktu - uczestniczysz w dyskusjach na temat nowych funkcji i przekazujesz uwagi otrzymane od klientów. A z biegiem czasu samodzielnie podpowiadasz, co moglibyśmy jeszcze dodać do systemu!
  • Możesz dołączyć do nas na początku drogi - nasz system powstał stosunkowo niedawno i przed nami najbardziej ciekawy etap jego rozwoju.
  • Nie jesteśmy korporacją, stawiamy na kameralną atmosferę pracy.
  • Godziny pracy postaramy się dostosować elastycznie do Twoich potrzeb.

Profil kandydata:

  • samodzielny i wykazujący inicjatywę,
  • mający przynajmniej 2 lata doświadczenia w sprzedaży b2b (np. na stanowisku Key Account Manager),
  • łatwo nawiązujący i utrzymujący relacje z klientem,
  • dobrze władający językiem angielskim,
  • dobra organizacja pracy,
  • mile widziane strategiczne spojrzenie na proces sprzedaży,
  • mile widziane doświadczenia w sprzedaży produktu w modelu SaaS,
  • zainteresowanie rozwojem zawodowym na pograniczu branży mediowej i HR.

Oferujemy:

  • samodzielnąodpowiedzialną pracę i możliwość realizacji własnych pomysłów,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • dofinansowanie do karty MultisportPlus,
  • formę umowy dopasowaną do preferencji kandydata z atrakcyjnym systemem prowizyjnym,
  • atrakcyjną ścieżkę kariery z możliwością budowy własnego zespołu,
  • cotygodniową porcję świeżych owoców, dobrą kawę i duży wybór herbat.

Proces rekrutacji:

Rekrutacja jest dwuetapowa. Wybranych kandydatów zapraszamy na rozmowę w siedzibie firmy (Warszawa, ul. Wiejska), a następnie osoby zainteresowane dalszą rozmową prosimy o wykonanie zadania rekrutacyjnego. O zadaniu dyskutujemy podczas drugiego spotkania.

Forma zatrudnienia
B2B
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Forma zatrudnienia
B2B
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista