Zadania, które przygotowaliśmy dla Ciebie w naszym zespole:
- Kreowanie i rozwój rozwiązań obsługi klientów mLeasing w kanałach zdalnych
- Przewodzenie inicjatywom związanym z wdrażaniem nowych narzędzi wspierających obsługę klientów w kanałach zdalnych
- Współpraca z właścicielami procesów w celu zwiększenia roli kanałów zdalnych
- Pełnienie roli właściciela produktu portalu klienta i innych zdalnych rozwiązań obsługi klienta
Jeśli masz:
- Doświadczenie w obszarze obsługi transakcji finansowania handlu w szczególności w obsłudze gwarancji
- Doświadczenie w przygotowaniu i wdrażaniu zmian w procesie obsługi gwarancji
- Dbałość o zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta (uważność, umiejętność słuchania, terminowość)
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- Zaangażowanie oraz samodzielność w działaniu
- Otwartość na nowe doświadczenia, pracę w dynamicznie zmieniającym się środowisku
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca rozumienie i pracę z dokumentacją