Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
mBank S.A.
Data aktualizacji: 2019-08-16
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Obsługa klienta
Data aktualizacji: 2019-08-16
REKRUTACJA ZDALNA

Od nas dostaniesz:

Kartę< br/>sportową Dostęp do wewnętrznego rynku pracy Elastyczny czas pracy
Prywatną opiekę medyczną Dostęp do kursów LinkedIn Learning Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy

Zobacz, jak się u nas pracuje!

Chcesz więcej?

mBank ostrzega:
Praca z nami grozi przyjemnością codziennych zadań!
Ekspert ds. rozwoju obsługi klientów w kanałach zdalnych
miejsce pracy: Warszawa, nr referencyjny: IPR/090/0719

Zadania, które przygotowaliśmy dla Ciebie w naszym zespole:

  • Kreowanie i rozwój rozwiązań obsługi klientów mLeasing w kanałach zdalnych
  • Przewodzenie inicjatywom związanym z wdrażaniem nowych narzędzi wspierających obsługę klientów w kanałach zdalnych
  • Współpraca z właścicielami procesów w celu zwiększenia roli  kanałów zdalnych
  • Pełnienie roli właściciela produktu portalu klienta i innych zdalnych rozwiązań obsługi klienta

Jeśli masz:

  • Doświadczenie w obszarze obsługi transakcji finansowania handlu w szczególności w obsłudze gwarancji
  • Doświadczenie w przygotowaniu i wdrażaniu zmian w procesie obsługi gwarancji
  • Dbałość o zapewnienie  wysokiego poziomu jakości obsługi klienta (uważność, umiejętność słuchania, terminowość)
  • Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
  • Zaangażowanie oraz samodzielność w działaniu
  • Otwartość na nowe doświadczenia, pracę w dynamicznie zmieniającym się środowisku
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca rozumienie i pracę z dokumentacją 
 
Poziom stanowiska
Specjalista