Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
mBank S.A.
Data aktualizacji: 2019-08-22
Suwałki, podlaskie
Bankowość, Obsługa klienta, Sprzedaż
Data aktualizacji: 2019-08-22
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Od nas dostaniesz:

Umowę
o pracę
Konkursy sprzedażowe Kartę
sportową
Prywatną opiekę medyczną Przejrzysty system wynagradzania Dostęp do bazy szkoleń

Zobacz, jak dbamy o pracowników!

Zaciekawiliśmy Cię?

mBank ostrzega: Praca z nami grozi wyjątkową współpracą!
Partner mBanku Kierujący Placówką Franczyzową
miejsce pracy: Suwałki, nr referencyjny: RKM/025/0619

Zakres zadań:

  • kierowanie i nadzór nad funkcjonowaniem Placówki Partnerskiej
  • realizacja wyniku biznesowego placówki zgodnie ze strategicznymi celami mBanku
  • zarządzanie zespołem pracowników, dbałość o rozwój i skuteczne motywowanie pracowników do osiągania wyznaczonych celów 
  • realizowanie planów sprzedaży i działań marketingowych w podległej jednostce
  • dbanie o wysokie standardy obsługi klientów i budowanie pozycji rynkowej mBanku

Oczekiwania:

  • doświadczenie w prowadzeniu z sukcesem placówki bankowej/ zespołu o podobnym modelu biznesowym,
  • udokumentowane sukcesami doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym w sektorze usług finansowych 
  • doświadczenie w obsłudze klienta (sprzedaż produktów kredytowych i depozytowo-inwestycyjnych dla osób fizycznych i segmentu mikrofirm)
  • doświadczenie w realizacji planu sprzedaży w zarządzanym oddziale/zespole oraz właściwe wykorzystanie czasu pracy i posiadanych środków
  • wysoka świadomość biznesowa (znajomość lokalnego rynku klientów oraz konkurencji)
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office, Internet, aplikacje i systemy bankowe)
  • umiejętność planowania i stawiania celów oraz ich rozliczania
  • umiejętność analizowania danych i informacji oraz wyciągania trafnych wniosków w zakresie podejmowanych działań
  • umiejętność prowadzenia negocjacji i budowania pozytywnych relacji z klientami
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem
 
Poziom stanowiska
Specjalista