

Kogo szukamy
- Umiejętność organizacji czasu pracy;
- Pracowitość, sprawność w działaniu;
- Skrupulatność i uporządkowanie;
- Energia i entuzjazm;
- Umiejętności techniczne związane z obsługą sprzętu multimedialnego.
Inne wymagania

Twoja przyszła rola
- Wsparcie administracyjne i techniczne przy organizacji wewnętrznych wydarzeń, konferencji, spotkań (ustawianie sal na spotkania, aranżacja stołów i krzeseł);
- Codzienna diagnostyka połączeń AV sprzętu na piętrze recepcyjnym;
- Kontakt z serwisem AV, zgłaszanie usterek i monitorowanie napraw;
- Okresowe przeglądy innych sal spotkań w Deloitte pod kątem wykrywania usterek;
- Współpraca z serwisem sprzątającym;
- Pomoc w przypadku problemów technicznych związanych z obsługą sprzętu multimedialnego w salach konferencyjnych.
Co oferujemy
- Umowę o pracę;
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia, adekwatne do posiadanych kompetencji;
- Benefity takie jak ubezpieczenie medyczne, karta sportowa.

O Deloitte
Deloitte to różnorodność ludzi, doświadczeń, branż i usług, w których je realizujemy - w 150 krajach na świecie. To wyzwania intelektualne, dobry start zawodowy, możliwości ciągłego rozwoju i zebrania cennych życiowych doświadczeń. Musisz zrobić pierwszy krok - postawić kropkę na końcu wysyłanego CV, a potem podpisywanej umowy o pracę. Deloitte to po prostu dobry wybór. I kropka.
O zespole
Dział administracyjny w swoich kompetencjach posiada większość obowiązków związanych z organizacją „życia” firmy. Do głównych zadań zespołu należą:
- Administrowanie pomieszczeniami Biura oraz nadzór nad ich konserwacją i obsługą techniczną;
- Dbanie o odpowiednie zaopatrzenie biura w niezbędne materiały biurowe, zamawianie urządzeń biurowych, ich serwis i zakup wyposażenia firmy oraz nadzór nad ich rozdysponowaniem;
- Zapewnienie właściwych warunków pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy pracownikom Biura;
- Zamawianie napraw i przeglądów elementów wyposażenia oraz sprzętu biurowego;
- Odpowiedzialność za utrzymanie w należytym stanie pomieszczeń biurowych w tym za utrzymanie czystości w pomieszczeniach;
- Koordynacja wykorzystania powierzchni biurowej;
- Zarządzanie flotą samochodową, nadzorowanie sposobu użytkowania aut służbowych, zawieranie umów ubezpieczenia, podpisywanie umów z warsztatami serwisującymi i naprawiającymi auta, wymianę opon, przekazanie samochodów kolejnym użytkownikom, sporządzanie protokołów przekazania;
- Koordynowanie pracy recepcji, ustalenie harmonogramu pracy i zakresu obowiązków pracowników recepcji oraz rekrutacja pracowników tego działu;
- Zawieranie i rozliczanie umów z operatorami telefonii komórkowej oraz stacjonarnej;
- Prowadzenie archiwum.