Główne zadania:
- pozyskiwanie Klientów zakwalifikowanych do segmentu dużych przedsiębiorstw (powyżej 50 mln przychodu) i podejmowanie działań zapewniających korzystną współpracę
- utrzymywanie długofalowe relacje z obecnymi klientami
- dokonywanie ocen potrzeb klientów oraz wybór odpowiedniej strategii działania
- przygotowywanie indywidualnych rozwiązań dla klientów
- tworzenie strategii rozwoju współpracy z klientami
- zwiększanie cross-sellingu w grupie mBanku
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne)
- doświadczenie zawodowe związane z opieką nad portfelem klientów z segmentu dużych przedsiębiorstw
- wiedza z zakresu ekonomii, gospodarki oraz produktów bankowych
- znajomość rynku lokalnego oraz technik sprzedaży i negocjacji
- znajomość zasad finansowania transakcji handlowych, przepisów przeciwdziałania praniu pieniędzy, prawa bankowe
- swobodna komunikacja w j. angielskim i/lub j. niemieckim mile widziana
- umiejętność radzenia sobie ze stresem oraz pracą pod presją
- aktywność oraz skuteczna realizacja wyznaczonych celów
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne