

Kogo szukamy
- Minimum 4 lata doświadczenia w pracy w obszarze komunikacji wewnętrznej, public relations lub marketingu w dużych organizacjach;
- Doświadczenie w bezpośredniej współpracy z Kadrą Zarządzającą;
- Wiedza z zakresu komunikacji wewnętrznej, nowoczesnych narzędzi i form komunikowania,
- Wiedza o funkcjonowaniu dużych organizacji, znajomość podstaw zarządzania;
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, interpersonalne i prezentacyjne;
- Umiejętność swobodnego formułowania myśli, pisania i redagowania tekstów po polsku jak i po angielsku;
- Samodzielność, proaktywność;
- Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność planowania zadań;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- Biegła znajomość języka angielskiego.
Inne wymagania

Twoja przyszła rola
- Tworzenie i realizacja efektywnej strategii komunikacji wewnętrznej;
- Nadzór merytoryczny, pisanie i redagowanie treści przeznaczonych do publikacji w wewnętrznych kanałach komunikacji firmy;
- Ścisła współpraca z Kadrą Zarządzającą firmy (Partnerami);
- Wsparcie w komunikowaniu zmian; tworzenie planów komunikacji do wybranych projektów i ich realizacja;
- Wsparcie w komunikowaniu strategii i wiadomości od Kierownictwa;
- Przygotowywanie raportów i prezentacji;
- Poszukiwanie nowych form komunikacji wewnętrznej.
Co oferujemy
- Ciekawą pracę w międzynarodowym i dynamicznym środowisku;
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia, adekwatne do posiadanych kompetencji;
- Benefity takie, jak ubezpieczenie medyczne i karta sportowa;
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego i szkoleń.

O Deloitte
Deloitte to różnorodność ludzi, doświadczeń, branż i usług, w których je realizujemy - w 150 krajach na świecie. To wyzwania intelektualne, dobry start zawodowy, możliwości ciągłego rozwoju i zebrania cennych życiowych doświadczeń. Musisz zrobić pierwszy krok - postawić kropkę na końcu wysyłanego CV, a potem podpisywanej umowy o pracę. Deloitte to po prostu dobry wybór. I kropka.