Do zespołu Goldman Recruitment poszukujemy doświadczonych
Opis stanowiska:
- merytoryczne i techniczne wsparcie wewnętrznych i zewnętrznych użytkowników korzystających z wyspecjalizowanych systemów sprzedażowych,
- przyjmowanie, rejestracja i obsługa zgłoszeń od użytkowników,
- rozwiązywanie problemów poprzez podejmowanie ustalonych kroków celem rozwiązania powstałych technicznych problemów,
- przekierowanie określonych zapytań do odpowiednich adresatów,
- wsparcie procesów sprzedażowych, poleceń, bazodanowych, eCommerce oraz logistycznych,
- nadawanie dostępów do kont,
- przygotowywaniu materiałów szkoleniowych do procesów i przeprowadzanie doraźnych szkoleń z narzędzi dla użytkowników systemów,
- bieżące operacyjne raportowanie.
Wymagania:
- minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze technicznej systemów sprzedażowych lub pokrewnych,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- zdolność do rozwiązywania problemów,
- wysoka kultura osobista.
Oferta obejmuje:
- atrakcyjną, pełną wyzwań pracę,
- zestaw benefitów pracowniczych (Multisport, opieka zdrowotna),
- rozwój zawodowy dzięki atrakcyjnym projektom zewnętrznym,
- atrakcyjne wynagrodzenie.