Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
EY (dawniej Ernst & Young)
Data aktualizacji: 2019-10-28
Warszawa, mazowieckie
Konsulting
Data aktualizacji: 2019-10-28
REKRUTACJA ZDALNA
Asystentka/Asystent ds. sprzedaży i organizacji szkoleń

Ernst & Young Academy of Business jest częścią międzynarodowej grupy Ernst & Young. Na polskim rynku działa od 17 lat oferując szeroki zakres specjalistycznych szkoleń, zróżnicowanych pod względem tematyki i metodyki ich prowadzenia. Specjalizuje się w szkoleniach przygotowujących do zdobycia prestiżowych i rozpoznawalnych na całym świecie kwalifikacji zawodowych, takich, jak: ACCA, CFA®, CIA i PMP®. Firma jest również współtwórcą studiów podyplomowych z dziedziny finansów, realizowanych ze Szkołą Główną Handlową w Warszawie. Wykładowcy Ernst & Young Academy of Business mają zarówno doświadczenie akademickie, jak i praktyczne osiągnięcia w biznesie. Firma prowadzi szkolenia dla firm prywatnych, instytucji państwowych, organizacji pozarządowych, a także osób indywidualnych.

Możliwości, jakie na Ciebie czekają

Praca i rozwój w obszarze tworzenia i sprzedaży szkoleń biznesowych w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, z 25 letnim doświadczeniem.

Twoje główne zadania:

  • sprzedaż szkoleń w formule otwartej i zamkniętej
  • udział w planowaniu marketingu szkoleń
  • udział w planowaniu rozwoju nowych produktów szkoleniowych
  • bieżąca administracja i obsługa szkoleń, tzn.: o opieka nad uczestnikami szkoleń o zarządzanie obiegiem dokumentów związanych z realizacją szkoleń o tworzenie harmonogramu szkoleń o współpraca z zespołem trenerów

Potrzebne umiejętności i doświadczenie:

  • wykształcenie wyższe lub w trakcie
  • łatwość nawiązywania kontaktów i współpracy w zespole
  • dobra organizacja pracy
  • samodzielność w działaniu i umiejętność podejmowania decyzji
  • znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w sprzedaży szkoleń biznesowych

Kogo szukamy:


Osoby zorganizowanej i otwartej na nowe rozwiązania oraz pomysły.

Oferujemy:

  • kwalifikacje oraz certyfikaty
  • indywidulną mapę szkoleń
  • elastyczny czas i miejsce pracy
  • dedykowanego Career Counselora
  • program EY Care & Wellness i owoce w biurze
  • biuro z ładnym widokiem i w prestiżowej lokalizacji

Oferujemy:

Kwalifikacje oraz certyfikaty
Różnorodne doświadczenie w różnorodnych zespołach
Indywidulna mapa szkoleń
Elastyczny czas i miejsce pracy
Własny Career Consuelor
Program EY Care&Wellness
Owoce w biurze
Biuro z ładnym widokiem i w prestiżowej lokalizacji
O EY Polska

Jesteśmy globalną firmą doradczą - pomagamy przedsiębiorcom, organizacjom i społecznościom najlepiej wykorzystać swój potencjał.
Realizujemy projekty w zakresie: Audytu, Doradztwa Podatkowego, Transakcyjnego i Biznesowego (w tym IT). Zatrudniamy ponad 240 000 wyjątkowych ludzi w ponad 150 krajach na świecie.
W Polsce jest nas ponad 2800, a pracujemy w: Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu. Codziennie tworzymy razem niesamowite rzeczy.
Mamy ludzi, ścieżkę rozwoju i szkolenia, dzięki którym również Ty poradzisz sobie z najbardziej prestiżowymi projektami.

EY jest pracodawcą równych szans, doceniamy różnorodność w zakresie wiedzy i doświadczenia naszych pracowników. EY zapewnia wszystkim kandydatom jednakowe szanse w procesie rekrutacji, niezależnie od płci, wieku, rasy, wyznania, orientacji seksualnej, pochodzenia, niepełnosprawności lub jakiejkolwiek innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.